team ADventure
team ADventure este un proiect conceput pentru a crea o legătură temeinică între mediul academic şi cel economic. Competiţia presupune rezolvarea unor studii de caz puse la dispoziţie de companii ieşene. Festivalul Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice are ca target studenţii şi masteranzii de la Comunicare şi Relaţii Publice, Marketing şi Comunicare în Afaceri, precum şi de la Jurnalism şi Ştiinţe ale Comunicării. Acest proiect este format din trei evenimente distincte: înscrierea echipelor în concurs, organizarea unei Conferinţe şi Gala de prezentare şi premiere.
Studenţii doritori de a face parte din competiţie formează echipe de trei membri şi se înscriu pentru rezolvarea unuia din cele trei studii de caz oferite. Pe fiecare studiu de caz vor lucra câte trei echipe. Timp de o lună, aceștia elaborează rezolvarea proprie pentru problema primită, având o legătură permanentă cu PRIME Iași, cu mentorii, cu specialiștii din domeniu şi cu firma parteneră pentru a obţine toate informaţiile necesare.
În aceeași perioadă este organizată o Conferinţă pe trei teme relaţionate cu studiile de caz, unde echipele, dar şi publicul prezent, primesc informații specifice despre etapele realizării unei campanii de publicitate. Temele conferinţei sunt susţinute de trei specialişti din domeniu.
În cele din urmă, în cadrul Galei de premiere echipele participante îşi prezintă rezultatele. Strategiile sunt evaluate de către un juriu de specialitate, fiind premiate cele mai bune soluții expuse de studenți pentru a rezolva studiile de caz propuse de cei trei parteneri.
Anul acesta, ediția a IX-a a fost coordonată de Adelina TÎRNOVANU. Echipele câștigătoare sunt:
- la studiul de caz oferit de Cafeneaua Piața Unirii: Echipa Glass, formată din Anca MITRICĂ și Mihaela MOROZ;
- la studiul de caz oferit de The Bastards Events: Echipa BrainShot, formată din Mădălina AHRIȚCULESEI, Dragoş PAVĂL și Larisa COSTINESCU;
- la studiul de caz oferit de Webhelp România: Echipa Smart Vision, formată din Codrin HOARȚĂ, Petrică Ionuț LEFTER și Claudiu CABA.
Ediția a X-a a fost coordonată de Gabriela CIOBANU. Echipele căștigătoare sunt:
- la studiul de caz oferit de College Bar&Grill: Echipa EXPRESS, formată din Iasmina NAIȚĂ, Mădălina GAVRIL și Monalisa BALINT.
- la studiul de caz oferit de Cuptorul Moldovencei: Echipa Milkshake, formată din Bianca NIȚĂ, Alexandra ADOCHIEI și Măriuca RUSU.
- la studiul de caz oferit de Imprima3D: Echipa Iohannis Effect formată din Andreea TURCU, Dragoș FOTEA și Andreea CIOBANU.
http://teamadventureprimeiasi.wordpress.com/
https://www.facebook.com/team.adventure.iasi?fref=ts
https://www.instagram.com/team.adventure/
Pingback: apPRentice.ro » Concurs de relaţii publice pentru studenţii din Iaşi
Pingback: team ADventure – Festival Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice | Alexandru Negru
Pingback: Albaştrii în mişcare! S01, ep.1! « PRIME Iasi
Pingback: PRIME Iaşi recrutează « Razvan Pascal's Blog
Pingback: Concurs Naive ADventure « Razvan Pascal's Blog
felicitari pentru proiectele voastre.sunt stralucite.pacat ca aveti persoane ce nu au ce cauta langa voi precum domnisoara scutareanu
Pingback: team ADventure revine | Dhyana Blaj's World
Pingback: De ce n-ai începe cu team ADventure? - Guest Post - Lucian Mustață