Albaştrii în mişcare! S01, ep.1!

După o iarnă prelungită în care voluntarii albaştri s-au „hrănit” cu proiecte măiestre, au luat câteva „kilograme” în plus de cunoştinţe despre PR şi Publicitate, a năvălit peste ei mult – aşteptata “sPoRt Day”, organizată de  CEL MAI TARE DEPARTAMENT (cum ar spune Alexandra) – Departamentul de Resurse Umane!

Pe la ora 13, cu o marjă de eroare de 1% (aici sunt vizaţi cei care au întârziat) , ne-am adunat, cu mic, cu mare în Parcul Expoziţiei din Copou.  Menţionez că am început ziua în forţă. Cum am ajuns în parc, ne-am aşezat pe o bancă şi am băut suc, am mâncat bomboane… căci, deh, a fost ziua lui Vlad! Lăsând la o parte acest început “promiţător”, după ce ne-am înfruptat din dulciuri (mulţumim Vlăduţ!!), am luat mingea la înaintare şi am jucat fotbal mai ceva ca băieţii de la Champions League!

După această probă, unde fetele au dat dovadă de multă dibăcie, ne-am împărţit pe echipe şi am jucat „Plasa şi Balonul”. Nu vă pot spune decât că ne-am distrat copios! Morala jocului a fost că nu contează ce şi cum faci, mereu ai nevoie de o strategie! Echipele Roz şi Albastru s-au chinuit de zor să construiască o plasă din care să nu iasă balonul şi să o plimbe vreo 20-30 de metri prin parc!

Chiar dacă ne-am stors un pic creierii în ziua de duminică din cauza plasei (aparent mission impossible), HR-ul nu ne-a lăsat să lenevim, ci au pus la bătaie o altă probă menită să ne descotorosească de kilogramele în plus.

Am predat ştafetele, am primit bomboane, iar am mâncat şi, nu în ultimul rând, am strâns hârtiile din parc! DE CE ? Pentru că am avut parte de un Treasure Hunt ca la carte, unde am găsit alte comori (a.k.a. alte bomboane).

Pe lângă aceste jocuri minunate care ne-au dezmorţit şi ne-au pregătit din punct de vedere fizic pentru ATELIERE, respectiv aniversarea Corinei, am primit mult -meritatele diplome de care suntem cu toţii mândri! Mândri că purtăm albastru de PRIME, şiii … mai ales că am mâncat o „şaorma” după o zi de exerciţii fizice! Sper că asta rămâne între noi !!! Am fi stat mai mult în parc, dar Alexandra ne aştepta la şedinta team ADventure

Mulţumim Departamentului de Resurse Umane pentru această zi minunată petrecută împreună ! La mai multe !

P.S: În curând va apărea episodul al doilea al sezonului Albaştrii în mişcare! Stay tunned!

