COOLtural exPRess pentru un eveniment ales

CONCEPT-FINAL

Odată cu trecerea timpului, proiectul PR Tea de Iași a căpătat diverse înfățișări, atingând atât partea teoretică a unor noțiuni, cât și punerea lor în practică, explicate pe înțelesul tuturor de către specialiști din domeniul comunicării. Întorcând clepsidra și călătorind în timp, putem deduce faptul că, echipe formate din oameni responsabili au ridicat ștacheta din punct de vedere calitativ, anul acesta fiind rândul nostru să demonstrăm profesionalismul de care putem da dovadă.

Dacă mare parte din edițiile precedente ale PR Tea-ului de Iași s-au conturat în jurul diferitelor sintagme precum ,,Start-up your business”, ,,BOLD BUT NATIVE” sau ,,Art&marketing. It’s a match!”, cea de-a XIX-a ediție are ca principal scop aducerea în discuție a conceptului de ,,COOLtural exPRess’’, mai exact modul în care PR-ul cultural a avansat pe scara importanței în România și, de ce nu, pe tot globul. Aceasta din urmă își propune să creioneze în linii mari și totodată fine, adevăratele esențe ale PR-ului cultural, fiind știut faptul că este extraordinar să colaborezi pe proiect și să îi oferi o formă inedită dar este mai mult decât important să ai grija și de suflet, adică de conținut.

Așa cum legenda spune că ceaiul a fost descoperit de către împăratul Shennong în anul 2737 î.Hr. în China, luna mai a anului 2018 își are ca scop descoperirea și implementarea ideii de cultură și diversitatea de care aceasta dispune în rândul tinerilor din Iași. Probabil a existat, de-a lungul vieții fiecăruia, întrebarea: ,,De ce trebuie să existe diversitate?’’. Din cauza faptului că nu au fost formulate răspunsuri pertinente pentru a oferi o explicație plauzibilă, ediția a XIX-a a proiectului PR Tea de Iași va oferi șansa de a străbate dimensiunile PR-ului cultural și de a înțelege adevăratele valori care trebuie fructificate integral sau parțial. Într-o lume a informatizării, a dinamicii, a perfecțiunii, adevăratele comori inestimabile stau în valorile culturale și în modalitatea prin care oamenii pot înțelege aceste concepte.

Așa cum orice lucru făcut cu pasiune este, prin natura sa, o formă de artă, PR-ul cultural își găsește originea la granița dintre conformism și nonconformism, primind bine-meritate acorduri de inovație, clasicism și recunoaștere. Deși acesta nu a atins cote maxime pe scara de interes a românilor, există nevoia unui impuls care să îl facă să iasă în evidență, să iasă din tipare. Deținând o formă de libertate greu de egalat, acest domeniu își găsește forța să impresioneze prin simplitatea de care dispune și prin autenticitate. Fiind cel care observa cel mai atent limita extrem de fluidă între artă și rigurozitate, omul ce realizează PR cultural este cel care facelumeasătrăiască, să se bucure, săcâştigeceva la nivelexperiențialși la nivel de conţinut.

Pentru că v-am stârnit interesul, în cele ce urmează nu ne rămâne decât să vă adresăm îndemnul de a vă alătura ,,echipei de cercetare’’ și de a porni împreună  în călătoria cu arome orientale de ceai, pentru a descoperi tainele ascunse ale conceptului de ,,PR cultural’’.

 

Reclame