Povești, creativitate, emoții și publicitate
O stație de autobuz. Locul în care încerci să te strecori când afară plouă și tu ți-ai uitat, din nou, umbrela acasă. Locul de care abia aștepți să te apropii dimineața când mai ai cinci minute până să înceapă cursul. Locul unde multe emoții te încearcă, mai ceva decât pe un peron de tren. Vorbim despre rolul pe care-l are o stație pentru mijloacele de transport în comun într-un oraș în care oamenii nu sunt obișnuiți să aștepteautobuzul, tramvaiul, semaforul sau surprizele pe care le meșterește destinul. Inspirația sau zâmbetul după o zi plină la facultate vine tocmai din ceea ce ochii noștri aleg să ne atragă atenția: o reclamă mai amuzantă decât gluma colegului hazliu, un panou publicitar colorat precum primăvara sau o stație de autobuz care poate-ți amintește de basmele copilăriei.
OOH, ce loc frumos și de povestit a devenit orașul Iași prin intermediul celor de la WINK – Public Multimedia. Ei sunt prezenți pe piața de publicitate Out Of Home din anul 2006 și de atunci bucură ieșenii pasionați de frumos. Compania este specializată în administrarea și închirierea de spațiu publicitar media, dar și în gestionarea de rețele de digital signage. Chiar dacă sunt oameni cu drag de neconvețional, atunci când creează materiale de comunicare sau când își implementează campaniile, cei de la WINK se bazează pe câteva principii creative, precum: simplitatea, cunoașterea sectorului din care audiența lor face parte sau imaginea clară a produsului care trebuie să aibă un impact dincolo de oboseala pe care o resimțim zilnic.
WINK – Public Multimedia se implică activ și în dezvoltarea capitalei Moldovei, susținând campanii de interes local și general, reabilitând stațiile pentru călători și oferind susținere asociațiilor studențești din Iași.
Noi le mulțumim pe această cale, pentru că ne-au sprijinit pe tot parcursul ediției a VIII-a din cadrul proiectului PR OUTLook și le dorim mult succes în continuare!