Interviu cu voluntarul lunii mai – Claudia CĂLIN

Încă de la recrutări, Claudia ne-a impresionat cu entuziasmul ei și cu energia pozitivă. Matinală și ghidată de optimism, a reușit mereu să se facă remarcată și să demonstreze că este o profesionistă. Pe tot parcursul acestor luni, a reușit să îmbine perfect simțul umorului, ce o caracterizează, cu partea ei serioasă și responsabilă. Noi dorim să o felicităm pentru toată munca depusă în Departamentul de Strângere de Fonduri și pentru devotatamentul față de asociație. De aceea, o răsplătim desemnând-o voluntarul lunii mai!

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?

Nu cred că activitatea mea în PRIME ar putea fi caracterizată ca fiind diferită, ci, mai degrabă, implicarea constantă, evoluția şi devotamentul pe care l-am arătat, încă de la început, mi-au adus această fericire. De asemenea, dragul de oamenii alături de care lucrez a fost un plus, întrucât mi-am dorit să cunosc fiecare omuleț în parte, cu bune şi rele, şi cred că am reuşit. Per total, acest buchet care mă defineşte mi-a adus numai bucurii de-a lungul întregului an.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?

Vestea aceasta am primit-o în timpul Adunării Generale şi cred că bucuria imensă mi se putea citi pe chip. Poate sună clişeic, însă un cumul de emoții, bucurie, entuziasm, oboseală, drept rezultat al întregii zile, mulțumire şi nu doar atât, mi-a străbătut întregul corp. Un zâmbet larg mi s-a întipărit pe față şi nu l-am mai putut şterge întreaga zi.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME după ce ai căpătat această „poziție”?

Da, în bine. Acest lucru mi-a demonstrat, din nou, faptul că aportul pe care l-am adus, îl aduc și îl voi aduce PRIME-ului, nu trece neobservat şi chiar este apreciat. Aceste lucruri nu pot decât să mă bucure şi să mă motiveze să fac din ce în ce mai mult şi din ce în ce mai bine.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?

Îi sfătuiesc să nu-şi piardă entuziasmul în momentele dificile, să continue să facă totul cu drag pentru oameni şi pentru ei înşişi, pentru că PRIME este despre oameni şi PRIME formează oameni. Să-şi lase amprenta în ceea ce fac si să nu treacă indiferenţi prin aceşti ani frumoşi, ca, atunci când trag linie, să fie mulţumiți de ceea ce au făcut, dar mai ales mulțumiți de sine.

Câteva cuvinte de final?

Mă trec fiorii când mă gândesc cât de repede a trecut acest an şi în ce om frumos m-a schimbat PRIME-ul. Mulțumesc oamenilor alături de care am ajuns să trăiesc, care mă ajută să evoluez constant şi care mi-au devenit deja ca a doua familie, având în vedere timpul pe care îl petrecem împreună. Sunt ferm convinsă că, la sfârşitul activității mele, mă voi putea considera un om pregătit pentru orice situație şi pentru orice moment dificil care-mi va apărea în cale.

voluntar_mai

