Era mai 2016…

       … și era cald. Eram la finalul Adunării Generale, în sala S502 din corpul R, unde razele soarelui pătrundeau foarte sigure pe ele prin geamurile de sticlă. Nu îmi venea să cred. Realizam că anul 9 de PRIME Iași se termină și că eu, împreună cu alți 4 boboci, suntem cei care preluau frâiele asociației. Dar, în acele momente, nu aveam nici cea mai vagă idee despre cum va fi experiența în board.

          În general, am o problemă cu trecerea timpului. Periodic, îmi aduc aminte cum era cu un an în urmă și fac diverse comparații care mă transpun într-o melancolie cronică. Ajung cu gândurile chiar și la perioada claselor I – VIII, apoi la controversata perioadă de liceu, iar, în final, la anul I. Viețile noastre se schimbă constant sub ochii noștri și, poate că nu ne dăm seama, dar nu mai suntem aceia care eram anul trecut.

       Trecând peste această paranteză, să revenim. Cine ar fi crezut că voi avea un program atât de haotic, dar care totuși să îmi placă? Cine ar fi crezut că voi ajunge să cunosc atât de bine colegii din board, care erau la fel de dezorientați ca mine la început? Nu mă declar neapărat omul care acceptă repede provocări, dar pot spune cu mâna pe inimă (da, acea inimă albastră) că anul acesta a fost cea mai bună provocare pe care am trăit-o vreodată.

        Era mai 2016… și eram timidă. Nu știam ce mă va aștepta, dar știam că va merita. Și da, uneori este mai bine să nu ai un plan foarte clar și să vezi unde te poartă valul. Am postat agende, am creat calendare, am programat postări și machete de sărbători. Am trecut și prin momente de criză, dar asta nu e așa important acum. Nu contează că am prins lucrurile din mers, pentru că cel mai important este să ai alături oamenii care trebuie. Am învățat multe și am cunoscut mulți. Nu a fost ușor; dar cine spune că trebuie să fie ușor? La urma urmei, pentru examenele cele mai grele învățăm cel mai mult.

       Mulțumesc, board 10! Mulțumesc, PRIME Iași! Mulțumesc, dragi colegi ai departamentului de PR, pentru că nu v-ați supărat din cauza ședințelor lungi! (și, btw, vă țineam mult, pentru că îmi sunteți dragi :D)

faimoasa poză de board

         Urez mult succes viitorului board! Ca să fac o mărturisire, 11 e numărul meu norocos. Și sper să fie și pentru voi.

       Este mai 2017… și este cald. Mâine începe Adunarea Generală, într-o sală din Universitate, unde razele soarelui vor pătrunde foarte sigure pe ele prin geamurile de sticlă. Nu îmi vine să cred. Realizez că anul 10 de PRIME Iași se termină și că eu, împreună cu alți 4 foști boboci, suntem cei care predăm frâiele asociației. Deci, în aceste momente, am o idee clară despre cum este experiența în board.

Cu mult drag și pasiune,

Diană melancolică

