Arta și Marketingul la un ceai

Dragi iubitori de Artă, 

voi care ascultaţi muzică atunci când vă plimbaţi pe stradă, cei care apreciaţi frumosul din jurul vostru, cei pe care îi linişteşte lecturarea cărţii preferate;

Stimabili pasionaţi de Marketing, 

v-aţi gândit des la o idee de afacere, aşa-i? Cum să o promovaţi, cui, când, unde? Ce ar face-o diferită?

Ştim că avem multe lucruri în comun, aşa că echipa PR Tea, ediţia a XVII-a s-a gândit la voi şi a pregătit o surpriză pe măsură. V-am mai scris şi poezii, v-am lansat şi o ghicitoare, iar acum a venit vremea să vă satisfacem curiozitatea. Se anunţă o întrevedere între Artă şi Marketing, între creativ şi strategic, emoţional şi raţional, aspect frumos şi eficienţă!
„Cu ce se diferenţiază produsul/serviciul meu faţă de restul?” Aceasta este o problemă care se ridică tot mai des în mintea publicitarilor, oamenilor de marketing şi de comunicare. Pe fundalul unei pieţe saturate, în care produsele şi forma lor de prezentare sunt asemănătoare, CREATIVITATEA se arată ca fiind răspunsul potrivit. Cu toate acestea, a fi creativ nu e de ajuns. Să ştii să oferi publicului tău ţintă forma de artă de care are nevoie, care îi place şi care îi trezeşte interesul este o abilitate cu adevărat importantă.
Cum a fost gândit ambalajul? Ce semnifică fontul ales? De ce e roşu şi nu gri? De ce e pătrat şi nu rotund? De ce aşa şi nu altfel? La acestea şi multe altele ne va răspunde chiar Silviana TOADER, invitatul acestei ediţii, melanj de superputeri: design și fotografie. Fiind deja o personalitate în domeniul marketingului, Silviana jonglează și cu fotografia, pe care o îmbină armonios în crearea unor logo-uri de top pentru cei de la Eventur și 321SPORT. Cu o experiență de aproximativ 7 ani ca Art Director, își însușește cu succes funcția la Conversion.
Era să uit! Conferinţa e conferinţă, dar să vedeţi ce arome de ceai vă aşteaptă! Chit că e mai şi zilele-s mai călduroase, o ceaşcă de PR e binevenită oricând. Nu-ţi face alte planuri joi, 18 mai şi hai la Cărtureşti Palas Mall să aflăm ce au Arta şi Marketingul în comun!

Anunțuri