Care este rețeta unui proiect de succes?

Atunci când ne raportăm la publicitate vorbim și despre faptul că există o rețetă de succes pentru creionarea reclamelor. Pentru o implementare impecabilă este nevoie atât de creativitate, idei îndrăznețe, cât și de nelipsita strategie, acestea fiind doar câteva din ingredientele perfecte pentru o reclamă care să pătrundă în sufletele consumatorilor.

Despre toate acestea vom vorbi pe 3 mai, însă acum o să discutăm puțin tot despre ingrediente. Totuși, nu despre orice tipuri de ingrediente, ci despre cele de care care avem nevoie pentru a contura un proiect ca la carte. O să vă oferim câteva secrete de-ale noastre. Și suntem siguri că printre acestea veți identifica câteva elemente pe care le „utilizați” și voi.

  1. Ambiție și multă muncă: atunci când pornim la drum este nevoie să ne înarmăm cu multă determinare pentru a face lucruri mărețe. Și ce să vină în completarea ambiției dacă nu munca în doze mari? Știm cu toții că pentru a duce ceva la capăt foarte bine trebuie să muncim mult și să ne depășim adesea pe noi înșine.
  2. Organizarea: niciun proiect nu ar funcționa cum trebuie fără o bună monitorizare a tuturor lucrurilor care trebuiesc făcute. Task-uri, deadline-uri, planificări – toate acestea ne caracterizează pe deplin și le folosim din plin.
  3. Pasiunea: bine, bine, avem noi ambiție la cote maxime și ne organizăm ca la carte, însă ce ar fi toate acestea fără pasiune? Pasiune pentru asociație, pentru proiecte, pentru ceea ce facem și domeniul în care activăm; dar mai presus de orice este pasiunea pentru oameni și dorința de a face lucruri frumoase pentru colegii noștri.
  4. Echipa: și acum ajungem la ultimul ingredient din rețeta perfectă, dar și cel mai important, credem noi. Echipa este cea care conturează orice proiect cu multă determinare și dorință de a face totul bine, lăsându-și astfel amprenta asupra participanților. În aceeași manieră este contruită și echipa PR OUTLooK cu numărul 7: voluntari determinați să facă lucruri mărețe, cu grijă unul de celălalt și cu dorința de a nu le scăpa niciun detaliu. Și pentru că tot am vorbit de ingrediente, o să vi-i prezentăm pe aceștia tot în această manieră, precum un ingredient al rețetei PR OUTLooK 7.

Așadar, în aplauzele voastre:

  • Diana sau marea planificatoare – ea e marea coordonatoare, cu un aer internațional și determinare cum rar întâlnești, a luat în egida sa proiectul ce ne face să depășim granițele publicității naționale și, odată cu acesta, încă 12 omuleți pe lângă. Ea și-a descoperit de curând și o latură strategă, iar acum planifică, task-uri împarte, ajută peste tot pe unde poate și de la deadline-uri nu se abate.
  • Mădălina sau experta în Photoshop – creativă ea din fire și cu-n laptop când apare, transformă orice-i stă în cale. Afișe, machete, stickere și tot ce mai dorești, pe toate le face cât clipești.
  • Codrin sau PR-ul din zare – el apare glorios și cu idei multe vine voios. Scrie, dezbate și planifică și de la laptop mai niciodată nu se ridică.
  • Găbița sau fetița cu idei năstrușnice – pare timidă ea din fire, dar stai să vezi cu ce idei s-ar putea să te inspire. E creativă, îndrăzneață, în social media descurcăreață și nu se dezice nici de la Photoshop când treburile nu stau în loc.
  • Ioana sau fata cu-n condei în mână – pe ea o caracterizează scrisul. Doar spune-i ce vrei și îndată-ți dă idei, texte scoate tot mereu și te-ncântă instantaneu.
  • Dariana sau omul cu grijă de oameni – ea scrie pentru studenți, îi informează și datele instant le livrează. Are grijă de orice și știe că fără HR nimic posibil nu e.
  • Elena sau micuța cu duble calități – e mică ea din fire, însă cu mult curaj. Grijă de oameni mereu ea are, dar apare constant și cu idei creative în cale.
  • Alexandra sau HR-ista curajoasă – zâmbet larg și voie bună, ea oameni în jur tot adună. Platforme complicate știe a utiliza și de la task-uri noi nu se dezice a încerca.
  • Adelina sau multifuncționala – ei îi place să se-avânte și responsabilități multe învârte. Fundraising-ul tare-i place și mereu îl face, însă și la scris a revenit, pasiune veche, un gând ce a rămas rătăcit.
  • Elisabeta sau cea care vinde idei – în postura de responsabil al banilor din proiect ea a venit și a planificat totul subit. Să convingă oamenii ei îi place și de la organizare ea nu se sustrage.
  • Roxana sau organizata cu idei crețe – dacă vrei să știi cum strategia și creativitatea să le îmbini, doar privește-o pe ea-ndată. Scoate idei noi pe bandă, dar și pentru sponsori se recomandă, iar vești bune știi c-aduce când cu un semn ea te seduce.
  • Octavian sau diplomatul timid – să prindă curaj lui îi ia puțin mai mult, ce-i drept, dar și când în treabă el se avântă, te surprinde de îndată. Stilat, puțin timid și cizelat, când sponsorilor le zâmbește, îndată el îi măgulește.
  • Lucian sau aventurierul – lui noile provocări îi plac și când apar el curajos le-nfruntă, nu se dezice de nimic și cu mult curaj se-avântă.                         team
Anunțuri