Îți aduci aminte când…

… eram mici copii și rămâneam captivați de reclamele din pauzele publicitare de la televizor? Pe atunci nu schimbam canalul imediat ce se termina emisiunea sau filmul pe care îl vizionam. Mă refer la acele trei minute de publicitate dintre două desene animate la care ne uitam sau poate emisiunea aceea pentru copii de duminică dimineață. Știu, acum probabil răscolești adânc în amintirile pe care s-a pus praful. Însă nu te opri, „du-te” acum rapid la ele și răscolește! Hai să ne aducem aminte împreună, de fapt!

Personal, am fost un copil pasionat de reclamele hazlii, cu muzică pe fundal și oameni fericiți pe post de actori. Ce copil nu ar fi fost, nu? Deși nu știam atunci cum este o reclamă „corectă” după anumite reguli ale publicității, intuiam clar care este o reclamă bună. Atât de bune încât pe unele mi le aduc aminte clar și acum, după mulți ani, și chiar le caut adesea cu dor. Reclame bune, zici? Da, reclame bune. Știu că și tu așteptai cu sufletul la gură să vină iarna și odată cu ea și reclama Coca-Cola cu „Sărbătorile vin, sărbătorile vin”. Camionul acela din video parcă aducea cu el de la Polul Nord toată fericirea din lume împachetată într-un singur minut. Sau spotul acela cu fetița și șamponul pentru copii: „… și mi-a spus deschide ochii”. Sunt doar două dintre reclamele ce ne-au bucurat primii ani și ne-au rămas în suflet. „Deschide ochii”, deschide cutiuța cu amintiri: ție ce reclame ți-au rămas întipărite de atunci?

Și acum să revenim la vremuri mai actuale! Anii au trecut, prea mulți și prea repede parcă. Însă tu, studentule care porți cu tine eticheta de „Comunicator”, „PR-ist”, „Marketer” sau „Jurnalist”, încă ai rămas pasionat de minunata lume a publicității. Te-a fascinat atât de tare încât ai ales și să studiezi acest domeniu sau măcar un altul ce are legătură cu el. Reclamele acelea din copilărie chiar că și-au pus amprenta, nu?

Dar hai să dezbatem puțin subiectul…

Sunt asemănătoare reclamele actuale cu cele de odinioară? Se promovează marile branduri la fel? Sunt elemente ale unor branduri care au devenit de tradiție și pe care, când le vezi, știi sigur despre ce brand este vorba? Dar nu o să discutăm acum, aici, chiar totul. Îți dau temă de gândire până pe 3 mai, când ne vedem la PR OUTLooK. Promit să vin la fel de pregătită!

Așadar, nu uita că avem întâlnire. Urmărește pagina de Facebook a proiectului PR OUTLooK și îți garantez că ai să găsești acolo toate detaliile. Până atunci însă, gândește-te la cele 3 minute de publicitate din copilărie…

Cu drag,

O studentă veșnic îndrăgostită de reclame

poza art mici 1

Anunțuri