Interviu cu voluntarul lunii martie – Codrin Hoarță

Acum câteva zile am anunțat voluntarul lunii martie și anume Codrin HOARȚĂ. Acesta a arătat încă din timpul recrutărilor că are potențial, însă în ultimele luni a dovedit mult mai mult de atât. Plin de ambiție și curaj, a știut cum să îmbine utilul cu plăcutul, iar datorită creativității sale a fost coordonatorul primei ediții a proiectului Worldwide Marketing. Felicitări!

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?
Răspunsul la această întrebare este unul scurt, dar şi complicat în acelaşi timp. Tot ceea ce am făcut a fost să ies din zona mea de confort, fără a mă teme de eşec. Suntem oameni şi fiecare dintre noi greşeşte, trebuie doar să învăţăm din acestea. De asemenea, cu cât drumul este mai dificil, cu atât împlinirile pe plan personal, cât şi profesional, sunt mai mari.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?
Prima şi prima dată am început să râd fără întrerupere datorită machetei pline de amuzament şi creativitate realizată de cei din Departamentul de Resurse Umane, iar cu acest prilej, ţin să le mulţumesc. Pe scurt, a fost o surpriză plăcută care m-a făcut să mă simt apreciat în această mare familie şi care mi-a schimbat starea de spirit în acel moment. Însă, chiar dacă sună clişeic, cuvintele nu pot descrie ce am simţit în totalitate, aşa că vă voi lăsa să descoperiţi singuri misterele ce stau în spatele acestui titlu.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME după ce ai căpătat această „poziție”?
Atitudinea mea nu s-a schimbat, deoarece încă de la început mi-a plăcut această asociaţie şi am privit fiecare task primit nu ca pe o povară, ci ca pe un lucru care va contribui în viitor la dezvoltarea mea. Indiferent dacă primeam sau nu acestă „poziţie”, oamenii ce fac parte PRIME mereu m-ar motiva să dau 100% în tot.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?
Singurul sfat pe care vi-l pot oferi este: bucuraţi-vă de fiecare moment al vieţii şi încercaţi să învăţaţi din orice vă înconjoară, indiferent cât de mic sau neînsemnat vi se pare acel lucru pe moment. Niciodată nu veţi şti când veţi avea nevoie de o informaţie auzită în treacăt acum 2 săptămâni, spre exemplu.

Câteva cuvinte de final?
Vă încurajez pe fiecare să ieşiţi din comoditatea şi monotonia vieţii şi să încercaţi lucruri noi, care vă sperie. În acest fel, veţi trăi cu adevărat viaţa. Orice este posibil dacă îţi îndrepţi toate acţiunile tale spre acel scop.

voluntarmartie

