PR OUTLooK’s new theme

Primele forme de publicitate s-au făcut remarcate încă din secolul al VIII-lea. La acel moment oamenii își realizau singuri propria reclamă încercând să își vândă produsele prin metode care de care mai ingenioase. Astăzi, în secolul al XXI-lea, tot oamenii sunt cei care crează reclamele, însă prin metode mult mai moderne și creative.

În curând va avea loc cea de-a VII-a ediție a proiectului PR OUTLooK care, de această dată, va fi în colaborare cu British Council. Întrucât ne-a mai rămas puțin timp până la eveniment, ne-am gândit că este momentul cel mai potrivit să vă dezvăluim tema pe are am ales-o pentru această nouă ediție. Cu toții mai utilizăm expresia „Old, but gold”, în special atunci când ne dorim să scoatem în evidență valoarea unui obiect mai vechi. Cam așa stau lucrurile și în ceea ce privește advertisingul: unele reclame vechi pot avea un efect mult mai puternic asupra publicului decât cele noi, însă cu siguranță nu le întrec în ceea ce privește tehnica de realizare.

Așadar, conceptul ediției cu numărul șapte este structurat sub forma temei de „Vintage through modern times”. Prin această temă vom încerca să ilustrăm modul în care a supraviețuit curentul vintage în domeniul publicității, vom realiza o paralelă între reclamele britanice vechi și cele noi, axându-ne pe stilul de realizare, diferențele sau asemănările între acestea și vom puncta elementele vechi ce s-au păstrat în reclamele actuale.

Ce spuneți? V-am facut curioși? Pentru a afla mai multe detalii stați cu ochii pe pagina noastră de Facebook, dar și de Instagram.

Vintigi-2

Anunțuri