În căutarea aventurilor

Totul a început într-o dimineață răcoroasă de miercuri când, pe întuneric, ne-am întâlnit la gară. Congresul Național al Studenților la Comunicare, 20170405_182836organizat de PRIME România, a fost motivul pentru care am fost atât de matinali. Somnoroși, dar entuziasmați de drumul nostru spre București, am petrecut timpul cunoscându-ne mai bine. Odată ajunși acolo, am descoperit o gară mare și un oraș necunoscut pentru noi. Eram atât de mici pe lângă tot ce ne înconjura… Am pășit curioși pe străzile aglomerate, descoperind locuri de care ne-am îndrăgostit.

Debutul CNSC-ului ne-a introdus într-o poveste în care succesul și experiența erau la ele acasă. Am cunoscut oameni de calitate, cărora nimic nu li se pare imposibil; oameni care, la un moment dat, au fost participanți la fel ca noi. Am avut plăcerea de a cunoaște o altă parte din marea familie albastră: PRIME România, oamenii care au muncit luni la rând pentru a realiza un proiect frumos, un eveniment cu și despre oameni.

P_20170406_134323

Evenimentul a fost compus din 4 conferințe, câte 2 în fiecare zi, 2 studii de caz și un workshop, pe care ni-l alegeam noi. Conferințele din cele două zile au avut ca temă clickbait-ul, newsjacking-ul și fotografia în publicitate. Totodată, studiile de caz au surprins poveștile din spatele unor brand-uri mari din România. Iar prin intermediul workshop-ului am pus în practică teoria învățată. Speakerii au creat o atmosfera prietenoasă, sesiunea de întrebări și răspunsuri dezvăluind micile secrete din spatele unei cariere de succes.

Pe lângă faptul că am învățat o sumedenie de lucruri și am primit multe sfaturi, am învățat ce este o familie, o familie care muncește pentru a construi lucruri frumoase. Pentru mine, aceste zile au fost benefice, deoarece am realizat că fac parte dintr-o familie minunată, iar oamenii din ea sunt absoluți minunați, dar și că merită să trăiești fiecare moment. De aceea iubesc tot ce înseamnă PRIME Iași, iubesc oamenii din această asociație și tot ce fac ei.

Știți acel moment când nu vrei să pleci dintr-un loc? Ei bine, așa mi s-a întâmplat mie când a trebuit să plecăm. Nu voiam să plecăm din simplul fapt că simțeam că această călătorie ne-a apropiat mult. Mi-a plăcut la nebunie faptul că am cunoscut oameni frumoși, am reușit să contemplez în locurile frumoase din București și mai ales faptul că am strâns o mulțime de amintiri în sertarul inimii mele, de care îmi voi aduce aminte cu drag și pe  care nu le voi uita niciodată.
După câteva zile fructuoase și pline de  voie bună, am decis ca în drum spre iubitul nostru Iași, să facem o mică escapadă pe la Constanța. Prima mea întâlnire cu marea, prima dată când mergeam cu persoane atât de dragi. Marea ne-a încântat cu valurile micuțe și cu frumusețea ei, încărcându-ne cu multă energie pe care am folosit-o pe drumul spre casă și care nu s-a terminat. Ne bucuram de orice freamăt al mării, de orice rază de soare și de fiecare moment petrecut în preajma sa. Am plecat spre casă cu gândul că vom reveni curând, marea promițând că ne va aștepta la fel de frumoși și entuziasmați. Obosită, dar fericită; așa mă simt.

Semnat,

Oana

P_20170406_134254

