Interviu cu voluntarul lunii Ianuarie- Ciprian Aioanei

Deși la început părea timid, Ciprian a reușit pe tot parcursul acestor luni să ne arate contrariul și să demonstreze că și-a găsit locul în familia PRIME Iași. A acceptat toate provocările și s-a apropiat repede de colegii din asociație. În următorul interviu, Ciprian ne-a răspuns cu drag la întrebări. Mulțumim și mult succes mai departe!

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?
M-am bucurat efectiv de fiecare moment PRIMEist. Nu am avut ca scop să devin voluntarul lunii, ci doar am vrut să arăt de ce sunt capabil. Eram conștient de faptul că este nevoie de muncă, de dedicare, dar nu am făcut un scop din acest lucru. M-am bucurat de fiecare sarcină, de fiecare activitate, proiect și am vrut să lucrez, pe cât posibil, într-un mod cât mai profesionist și personal.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?                                                                                         Fericit! Cu toate că e puțin spus. Am simțit că munca mea este apreciată, iar acesta este modul prin care PRIME-ul dorește să mă ambiționeze și mai mult, să mă facă să mă implic mult mai mult decât am făcut-o până acum.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME dupa ce ai căpătat această „poziție”?             Nu și nici nu cred că se va schimba. Nu sunt deloc genul de persoană care să-și schimbe atitudinea, felul de a fi doar pentru că am căpătat o anumită „poziție”. Cu toate acestea, sunt foarte bucuros, dar și mândru de reușita mea.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?                                                                                       Să fie ei înșiși, să accepte provocările și să aibă încredere în ei. Iar când au impresia că nimic în viață nu le surâde, să glumească și să râdă alături de persoanele dragi, întrucât simțul umorului ajută în orice situație.

Câteva cuvinte de final?                                                                                                                       Tind să cred că eu am cu adevărat nevoie de PRIME, iar de aceea vreau să-i mulțumesc de pe acum pentru tot ce a făcut, face și sunt convins că va face și în continuare pentru mine!

voluntarul lunii ianuarie

