Fărâme din suflet

Nu am crezut niciodată că 4 luni pot avea un asemenea impact asupra vieții mele. Dacă cineva m-ar fi intrebat în luna octombrie, înainte de a începe studenția şi a mă lăsa prinsă în mrejele ,,noului”, cum ar fi viața mea, acum, după doar un semestru de facultate, aş fi dat un răspuns banal: „Deloc diferită”.

Persoana mea de acum 4 luni s-a înşelat amarnic, întrucât am asimilat atât de multe experiențe şi cunoştințe noi, fără să realizez cum mi-au modelat gândirea și perspectiva asupra lucrurilor.

Pe lângă a fi student la Comunicare şi Relații Publice, fac parte din PRIME – asociația care m-a determinat să trăiesc diferite emoții și experiențe într-un timp atât de infim. De la noi prietenii, agitația din cadrul proiectelor, şedințele săptămânale, până la îndeplinirea task-urilor, toate au adăugat o părticică la persoana care sunt astăzi, o persoană pe deplin schimbată, în bine. Fac parte din departamentul de PR, alături de oameni frumoşi de la care învăț noi lucruri zilnic. Aici mi-am dat seama ce lucruri mă pasionează cu adevărat şi cum pot să-mi fructific pasiunile.

Înainte de începerea facultății, mă îndoiam că, poate, facultatea asta nu mi se potriveşte, și că aş fi putut alege altceva, însă nu cred am făcut o alegere instinctivă mai bună niciodată!

Aşadar, viața de student mi-a adus bucurii şi provocări dintr-o arie variată, m-a făcut să am curajul să mă autodepăşesc şi să accept să fac lucruri noi, de care mă temeam. Am învățat ce înseamnă pasiunea, prietenia şi determinarea, cât şi lucrul în echipă şi întrajutorarea… Iar aventura abia acum începe! Mă bucură gândul că mă aşteaptă încă 2 ani de noi experiențe şi provocări.

Închei cu un citat şi cu un îndemn: acela de a nu lăsa studenția şi viața să treacă pe lângă tine din cauza fricii de necunoscut!

Mahatma Gandhi – „Live as if you were to die tomorrow. Learn as if you were to live forever.”

                                                                                      Cu drag,

                                                                                                   Gabriela Ciobanu

gabrielaciobanu_poza

