Interviu cu voluntarul lunii decembrie – Gabriela Ciobanu

Dedicată și plină de entuziasm, Gabriela a intrat în asociația noastră cu dorința de a se afirma și de a învăța lucruri noi. Toată implicarea s-a văzut pe parcursul acestor luni, iar munca ei a dat roade, astfel încât ea este voluntarul lunii decembrie! În următorul interviu Gabriela ne împărtășește câteva sfaturi și păreri despre acest statut.

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?
Nu am făcut ceva diferit neapărat, ci consider că odată cu intrarea mea în PRIME am simțit că aş putea da tot ce am mai bun. Am ales să mă implic şi să mă autodepăşesc, am spus „da” noilor provocări, fără a mă gândi la posibilitatea de a da greş.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?
A fost un amalgam de emoții şi fericire, întrucât nu m-am aşteptat la acest lucru. M-am simțit mândră că oamenii din jurul meu au observat dorința mea de implicare şi dragul de PRIME.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME după ce ai căpătat această poziție?
Atitudinea mea nu s-a schimbat deloc, deoarece indiferent dacă aş fi primit acest „titlu” sau nu, aș fi avut acelaşi entuziasm și dedicare față de organizație. Cu toate acestea, sunt onorată să îl primesc şi voi avea grijă să mențin aceeaşi atitudine față de membri și de proiectele PRIME.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?
Îi sfătuiesc să aibă încredere în forțele proprii, să spună lucrurilor pe nume şi să aibă dorinţa de a se autodepăşi. PRIME oferă o şansă tuturor membrilor de a face lucruri minunate şi de a se dezvolta armonios atât pe plan profesional, cât şi personal.

Câteva cuvinte de final?
Multe mulțumiri PRIME-ului pentru că a adăugat o părticică la persoana care sunt astăzi!

received_1330432747015528

