De 3 ori ½ de PRIME Iași

Știi acel moment când realizezi că ceva, cumva, cândva a schimbat o mică parte din tine pentru totdeauna? Uneori, ne schimbă oamenii, experiențele, alteori, anumite locuri și trăiri. Chestia hazlie este că pe mine m-a schimbat un simplu calcul de clasa a III-a.

3 jumătăți de timp

Ei da? Chiar așa! Aparent, a avut loc o distorsiune în momentul în care 3 jumătăți de timp s-au introdus în ecranizarea filmului vieții mele și i-au schimbat timid, dar iminent scenariul. Se pare că regizorul nu știa că atunci când introduci ingredientul albastru în poțiunea magică, sufletul de student CRP-ist nu poate, pur și simplu, să mai rămână la fel ca înainte. Sau poate eu nu știam… La început de studenție îmi doream să fac voluntariat, pentru că deh, așa trebuie! De prea multe ori auzisem de importanța activității extracurriculare și știam că este timpul să mă implic. Ce nu cunoșteam încă era cât de frumos se transformă niște străini în prieteni dragi sufletului și ce fain e mixul dintre muncă și distracție. Iar noi în PRIME știm cel mai bine asta, right?

Comedie, dramă, horror

În orice caz, chiar dacă nu m-aș fi așteptat, cursul filmului meu s-a schimbat iremediabil. Dacă ar fi să-l încadrez într-un gen cinematografic, nu aș putea, sincer. De ce? Pentru că are câte un strop din fiecare: comedie în nenumăratele momente când am râs din toată inima, fie în timpul ședințelor generale la Funny moment, fie în timpul ieșirilor informale care au devenit ușor, ușor un obicei; dramă în momentele mai emoționante ca atunci când s-au retras unii colegi din asociație, horror în clipele în care deadline-urile ne băteau la ușă și ne urmăreau din umbră.

Totuși, nu asta e esențial, ci bagajul care s-a umplut treptat cu amintiri în acest an și jumătate petrecut în PRIME Iași. Sentimentul că te afli exact unde trebuie la momentul potrivit, alături de oamenii potriviți este probabil unul dintre cele mai îndrăgite de mine. Personal, nu îl trăiesc prea des, motiv pentru care este unic.

Asta am simțit în această asociație, care a devenit cumva involuntar o parte din mine. Dacă aș împărți-o pe Alexandra în ceea ce o definește și o face să fie ea, știu că acolo s-ar afla și o insuliță albastră, nuanța PRIME. Iar atunci când nu va mai fi prin preajmă, mereu mă va aștepta în sertarul din camera mea cutia cu amintiri PRIMEiste, păstrată cu sfințenie.

Alexandra ARVA

12187774_1074710049239917_6695181874383824545_n

