Despre magie

Mâini înghețate, nas roșu, ochi înlăcrimați, picioare amorțite… Nu sună asemeni unui peisaj prea fericit. Și totuși, împreună cu un miros de brad, cu reflexia în ochi a jocurilor de lumini și colinde pe fundal, totul pare a fi scos dintr-o poveste.

Da, despre Crăciun vorbesc. Despre acea perioadă în care dăruim nu doar cadouri, ci și zâmbete, iubire și voie bună, în care orice capătă un aer magic, în care ne cuprinde dorința de a fi mai buni. Ce înseamnă Crăciunul? Ceva diferit pentru fiecare dintre noi, dar cu siguranță ne duce cu gândul mai ales la copilărie, la momentele în care adormeam pe canapea, așteptându-l pe Moș Crăciun. Unii ne doream jucării, dulciuri, unii ne doream ca Moșul să vină cărând în spate persoane dragi nouă.

Așa adormeam și eu, în întuneric, cu luminițele din brad dansându-mi pe pleoapele închise, dar fără dorința de a-l „prinde” pe Moș, ci sperând să fiu prima care întâmpină venirea cuiva drag. Cred că atunci a fost prima dată când am aflat că magia Crăciunului are limitele ei. Aveam 9 ani și inima frântă încă din prima zi de Crăciun. Cu toate astea, a fost una dintre cele mai frumoase ierni pentru că Moșul a avut grijă să compenseze cu un cadou ce avea să dea un strop în plus de culoare vieții mele: un nou membru al familiei. Și așa am (re)început să simt magia Crăciunului. Morala? Să nu îl subestimezi niciodată pe Moș Crăciun.

tree2

Mă văd acum, la 20 de ani, jucând rolul lui Moș Crăciun și simțind iernile din altă perspectivă. Timpul mi-a oferit oportunitatea de a face eu diminețile de 25 decembrie mai frumoase pentru persoanele dragi mie. Ce poate fi mai frumos decât să vezi fericire pe chipul unui om ce stă lângă tine și să știi că tu ești motivul care i-a adus zâmbetul?

Dragă cititorule,

Fă din Crăciunul acesta unul de neuitat… pentru tine și pentru cei dragi.

Cu drag,

Raluca

