Interviu cu voluntarul lunii noiembrie – Alexandra Însurățelu

Voluntarul lunii noiembrie… nimeni altcineva decât Alexandra Însurățelualso known as Alice. Un membru dedicat al departamentului de Resurse Umane, care ne inspiră prin căldura personalității ei și prin bunătatea de care dă dovadă atunci când cineva are nevoie de ajutor. Am reușit să o cunoaștem cu toții mai bine prin proiectul recrutări de anul acesta, coordonat de ea încă din vară.

Noi îi mulțumim pentru că a răspuns cu drag la întrebările noastre și îi urăm succes în elaborarea licenței!

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?

          Pentru mine, titlul de voluntarul lunii va rămâne mereu un suvenir în cufărul cu amintiri PRIMEiste, așa cum îmi place să spun. Nu cred că am făcut ceva diferit, pentru că am lucrat în echipă și aportul fiecăruia a fost în mod egal. Cred doar că am ieșit mai mult din cochilia mea și am arătat cât de mare e dragul meu de asociație.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?

          Fericire. Fericire.

         Pentru toți cred că este o mulțumire și la fel a fost și pentru mine. Sunt mândră că am reușit să duc până la final proiectul recrutări și să mă implic cu tot sufletul.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME după ce ai căpătat această „poziție”?

          Dragul meu de PRIME a apărut mult mai devreme, încă din primul an de facultate, atunci când deși nu făceam parte din asociație, eram prezentă la toate evenimentele. Am devenit apoi membru cu suflet albastru trecând prin toate etapele recrutărilor pentru ca, anul acesta, să fiu eu cea care coordona acest proiect ce schimbă an de an viața a zeci de studenți de la CRP.

          Și astfel, odată ce dragul de PRIME mi s-a înfiripat în suflet, nu se va șterge niciodată.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?

          Să aibă încredere în ei și să creadă în visul lor. PRIME este locul în care ideile pot fi puse în practică, e locul unde înveți cum să te cunoști pe tine și să crești frumos din punct de vedere profesional.

Câteva cuvinte de final?

          Mulțumesc PRIME Iași pentru că ai contribuit la dezvoltarea mea! 🙂

15385286_1276373092421494_1449349802960410455_o

