Interviu cu voluntarul lunii Octombrie Maria-Diana Armanu

Am fost mândri când am anunţat că voluntarul lunii octombrie este Maria-Diana Armanu sau Didi, pentru cei cunoscuţi! Ţinem să te felicităm pentru tot efortul depus în cadrul asociaţiei și în departamentul de Relații Publice, ştim că ai parcurs cu paşi mărunţi prin toate etapele, însă, cel mai important este că devotamentul, creativitatea şi implicarea ta au ieşit la iveală. Ţi-ai lăsat amprenta pe fiecare proiect din care ai făcut parte şi iţi urăm succes în continuare. Mulţumim că ne-ai răspuns la întrebări!

Ce anume consideri că ai făcut diferit pentru a deveni voluntarul lunii?
Sincer, nu consider că am făcut ceva diferit, dar cu siguranță am făcut mai mult. Primul meu an în PRIME Iaşi a fost unul timid, în care nu făceam prea multe. Prin recrutări nu am făcut decât să exprim dragul de PRIME care, pe măsură ce era dezvăluit, devenea şi mai mare, şi mai mare. Apoi a urmat un pas pe care, fără sprijinul oamenilor din jurul meu, n-aş fi îndrăznit să îl fac niciodată: să prezint o strategie şi, în cele din urmă, să coordonez proiectul PR Tea de Iaşi. Dar, cum spuneam, nu cred că am făcut neapărat ceva special sau diferit față de altcineva, ci doar că am făcut mai mult decât ceea ce făceam eu de obicei.

Cum te-ai simțit când ai aflat acest lucru?
În primă fază, mândră. M-am bucurat când am auzit că sunt voluntarul lunii şi nu ți-aş putea spune exact de ce. Poate pentru că era un mod prin care am înțeles că munca mea era apreciată. Câteva zile mai apoi, am început să simt acest „titlu” ca o responsabilitate. Trebuia să arăt că am meritat să fiu numită aşa şi că, în acelaşi timp, îmi continuam task-urile şi ideile la fel de bine.

S-a schimbat în vreun fel atitudinea ta față de PRIME după ce ai căpătat această „poziție”?
Voi repeta pentru că eu consider ca fiind important acest aspect: atitudinea mea față de PRIME s-a schimbat mai degrabă înainte de fi numită voluntarul lunii. Şi mă refer strict la faptul că am dezvăluit cât albastru era, de fapt, printre cuvintele mele.

Ce îi sfătuiești pe ceilalți membri PRIME?
Să nu renunțe niciodată la nimic. Viața îți dă dublu înapoi când demonstrezi că ai puterea să continui.
voluntar_octombrie

