BOLD BUT NATIVE

Știm că timpul nu stă în loc, cum nici mințile creative nu o fac. Din acest motiv, echipa de organizare a evenimentului PR Tea cu numărul XVI a încercat în ultimele săptămâni cele mai interesante și neobișnuite combinații pentru a vă surprinde în mod plăcut și a vă oferi aromata picătură de informație de care aveți nevoie!

Știi deja că pe 8 decembrie te așteptăm alături de noi pentru a putea savura împreună o cană de ceai cu aromă de PR. Ceea ce nu știi, însă, este faptul că vom anima acea după-amiază cu un subiect nu neapărat nou pentru tine, dar cel puțin captivant, despre care credem că te va inspira: native advertising. Pe scurt, native advertising este un tip de promovare în care mesajul publicitar este livrat într-o formă similară contextului în care este plasat. Poate că pare puțin complicat și brand new, dar te-ai întâlnit de nenumărate ori cu acest concept, fără ca măcar să bagi de seamă. Ca să te conving, îți voi da un exemplu: platforme precum Facebook, Twitter, Instagram și Tumblr au adaptat această metodă, pentru ca toate reclamele pe care tu le vizionezi în timp ce utilizezi una din rețele, să îți apară sub forma unui post obișnuit, specific site-ului respectiv. Astfel, reclama își atinge scopul final, fără a mai fi percepută ca fiind în plus, căci adoptă același design.

Conceptul de native advertising are, însă, nevoie de o explicație și detaliere mai profundă, astfel încât tu, în calitate de viitor specialist în domeniu, să înțelegi toate tainele publicității. Pentru ca informațiile să îți fie dăruite cu drag, pasiune și entuziasm, speaker-ul acestei ediții va fi unul pe măsură. Mădălina Marica, căci despre ea este vorba, este Brand Communication Director la Leo Burnett România și are o experiență de 8 ani în comunicare și brand management, coordonând campanii din diferite sectoare de business pentru clienți competitivi precum Telekom, Philips, Mega Image, BRD, Piraeus Bank, Mars, Colgate Palmolive, Siemens, Bayer, Pfizer etc. În ultimii cinci ani, s-a specializat pe industria telecom din România, începând cu coordonarea campaniilor de comunicare Cosmote în cadrul Ogilvy Romania și fiind în prezent responsabilă de Telekom România.

Alături de ea, te așteptăm pe 8 decembrie, să petrecem o după amiază frumoasă într-o atmosferă prietenoasă, în aromele captivante ale advertisingului. Într-un mediul nativ ceaiului, Cărturești va fi locul nostru de întâlnire.

            Eu am o invitație pentru tine. Tu, ceai?

var-finala.jpg

Anunțuri