PRIME Iaşi prin ochii unui boboc

Gabriela Mădălina CIURLICĂ, boboc cu suflet albastru. Wow, iata-mă studentă! Cât de repede trece timpul, nici nu ne dăm seama. Toamna anului 2016 m-a surprins fiind studentă în primul an la Facultatea de Filosofie şi Ştiințe Social-Politice, specializarea Comunicare şi Relații Publice. Se spune că studenția este cea mai frumoasă perioadă din viața unui tânăr. Aşa o fi? Rămâne de văzut! Până la proba contrarie, m-am hotărât să contribui la acest mit şi să-mi fac anii studenției cât mai frumoşi. Cum? Primii pași au fost reprezentați de parcurgerea etapelor de înscriere în PRIME Iași.

Când am aflat de familia PRIME (şi da, aşa îmi place să spun pentru că suntem o familie) încă eram pe băncile liceului și mi-am dorit de atunci să fac parte din aceasta. Am simțit intens perioada recrutărilor. Emoții, speranțe, voință… pe toate le simțeam în acelaşi timp. După toate etapele parcurse am așteptat cu sufletul la gură răspunsul final, care a fost unul pozitiv. Ce bucurie!

Departamentul în care am fost repartizată a fost şi cel în care mi-am dorit: Relații Publice. Mă fascinează tot ce ține de acest departament. De mică mi-a plăcut să scriu orice: de la mici articole, documente, până la, fie vorba între noi, draft-uri pentru o posibilă carte. Spun draft-uri pentru că nu am ajuns să o finalizez, dar, cine ştie, o voi face în viitor. Task-ul pe care l-am primit presupune să fiu „Secretar de departament”. Inițial, nu știam în ce constă mai exact, dar omuleții din asociație au avut grijă să mă învețe tot ce trebuie să fac.

Ştiu că viața în PRIME poate fi uneori grea când eşti în pragul unui eveniment, dar sunt sigură ca este, totodată, şi frumoasă. Asta mi s-a demonstrat deja prin atmosfera plăcută şi activitățile frumoase din timpul şedințelor atât formale, cât şi informale. Admir toată munca şi pasiunea depuse de membrii vechi şi încerc să absorb cât mai multe informații de la aceştia. Da, sunt ca un mic burețel, hihi.

Mă simt norocoasă că sunt boboc PRIMEist! Este frumos ca după o zi încărcată să vii la ședință unde te întâlnești cu oameni veseli, care te fac să uiți de cât de grea ți-a fost ziua și te încarcă cu energie pozitivă!

Nu cred că se poate să-mi petrec studenția mai bine de atât. Așa că… fă-ți această perioadă mai frumoasă, cu siguranță îți va plăcea și nu vei regreta. Promit să revin cu un articol în anul al III-lea în care vă voi spune exact cum mi-au fost anii studenției alături de PRIME!

Închei cu două citate care exprimă, poate, mult mai bine ceea ce simt: „A face ce-ți place, înseamnă libertate. A-ți plăcea ce faci, înseamnă fericire” și „Work hard, have fun, make a difference!!”

Enjoy!!! ^_^

                           1-1

