Cu forțe noi, de pe tărâmul lui „A fost odată…”

Vreau să cred că poveștile ne ajută să trecem mai ușor peste schimbările care apar în fața noastră. De aceea, m-am hotărât să particip… stai, cum adică cine sunt? Sunt eu, tărâmul poveștilor spuse printre tei. Nu-ți amintești? Lasă-mă să mă prezint.12034188_1036327469721745_3238128117327568177_o.jpg

Numele meu este PRIMEtale Land și am apărut cu scopul de a te ajuta să descoperi ce oportunități îți oferă facultatea, cum poți evolua pe parcursul studenției și, în același timp, ai șansa să descoperi ce oameni frumoși sunt în jurul tău. Așa cum începusem să îți spun, m-am hotărât să mă alătur și anul acesta evenimentului „Bun venit la UAIC!” și să îți ofer, astfel, trei zile de poveste (știi doar că cele mai interesante lucruri se întâmplă în weekend).20150930_132433.jpg

Începând de vineri, 30 septembrie, mă poți găsi alături de voluntarii mei entuziaști, atât la corturile special amenajate de Universitate, cât și în zona „La Balenă”. Te așteptăm încă de dimineață, să savurăm împreună o cafea cu aromă de relații publice și să discutăm despre tine, despre ceea ce îți place să faci și modalitățile prin care îți poți realiza măcar o parte din visuri în timpul facultății. De asemenea, îți voi face cunoștință cu un alt proiect PRIMEist, team ADventure, care a pregătit deja câteva activități speciale pentru tine.

Vom păstra și sâmbătă „tradiția” cafeluței de dimineață însoțită, de data aceasta, de o activitate care îți va pune creativitatea pe sticlă – la propriu! După amiază, începând cu ora 14:00, va avea loc lansarea numărului șapte al revistei PeRspective, unde vor fi prezenți atât membri noi și vechi ai asociației, cât și o parte dintre profesorii de la specializarea Comunicare și Relații Publice. Trebuie să recunosc că-mi crește inima când văd ce lucruri frumoase ies din condeiul oamenilor mei, așa că e neapărat să fii prezent și să ne spui părerea ta.

Nu-mi plac despărțirile siropoase, chiar dacă poveștile sunt pline de ele. În loc să mă gândesc cu melancolie că duminică e ultima zi când ne mai întâlnim, eu pun la cale un flashmob care să te facă să îți întri în ritm. Adună-ți, deci, prietenii și la ora 16:00 ne întâlnim în fața corpului B al Universității „Alexandru Ioan Cuza” să inaugurăm împreună distracția din noul an universitar.

Te aștept să creăm împreună primele amintiri printre tei. Hai, vii?dasf

 

 

