Aromele unui PR Ice Tea reuşit

PR Tea de Iași, ediția a XV-a: un moment revigorant de relaxare presărată cu informații utile, printre razele soarelui de mai.
Odată cu luna mai a venit şi PR Tea-ul cel vesel de vară! După ce v-am pus puțin pe jar şi v-am stârnit curiozitatea cu imaginile şi articolele noastre, a venit timpul să dezlegăm împreună tainele Maniperseduction-ului.
Recunoaştem! Apariția primilor participanţi ne-a emoționat puțin, însă ne-am mobilizat ca totul să iasă cât mai bine. Ceaiurile, de această dată cu gheață, şi voia bună au fost elemente de nelipsit ale evenimentului. Participanţii, mânați de curiozitate, au înțeles şi au aflat chestiuni referitoare la termenul de „Maniperseduction”, de la Gabriel Brănescu. Acesta ne-a vrăjit cu informații şi secrete din domeniul publicității şi, totodată, ne-a amuzat prin felul său dezinvolt de a fi.
Am călătorit în lumea cuvântului, aflând tainele Maniperseduction-ului. Totodată, am aflat ce înseamnă un text publicitar redactat eficient şi cum putem folosi cele 3 atuuri (Manipularea, Persuasiunea şi Seducția) în acestea.
Că „timpul trece foarte repede” nu este o noutate! La final, participanţii au pus întrebări interesante invitatului şi au fost premiate întrebările inventive.
PR Tea de Iaşi, ediţia a XV-a s-a încheiat şi de această dată, îmbinând utilul cu plăcutul şi livrând conținut de calitate studenților!

Tema noastră, Maniperseduction, fină metaforă a copywriting-ului, a fost pe gustul participanților. Copywriting-ul este arta de a scrie texte pentru promovarea unor produse, idei, persoane sau companii. Aşadar, copywrite, don’t copy paste!

image

