Maniperseduction cu Gabriel Brănescu

 

gabriel-branescu-cover-800

 

Am lămurit deja lucrurile esențiale referitoare la ediția a XV- a PR Tea de Iași. Avem tema: Maniperseduction, avem datele temporale: miercuri, 18 mai, ora 17:00, avem locația: Bistrothèque și nu în ultimul rând, avem un invitat pe măsura curiozităților și interesului participanților, îl avem pe: Gabriel Brănescu.

Pasionații de PR, publicitate și mai ales copywriting, cel mai probabil știu deja cine este acesta, au auzit de el, de premiile pe care le-a câștigat și i-au citit și cartea: „Dă-mi banii tăi”, care este considerată și primul manual românesc de copywriting. Totuși, pentru cei care doresc să știe mai multe lucruri despre Gabriel Brănescu și nu mai au răbdare până miercuri, vă voi topi puțin curiozitatea.

Gabriel Brănescu, speaker-ul ediției a XV-a de PR Tea, nu a fost de la începutul carierei sale om de publicitate. El a fost, mai întâi, agent comercial, a continuat prin a fi traducător, apoi a interacționat și cu lumea presei, fiind ziarist. Deși trece deja în alt sector și devine jurist, iar apoi avocat, în urmă cu 17 ani a ales să intre în universul infinit-creator al publicității, din care face parte și în acest moment.

Dovada că alegerea aceasta a fost de succes se desprinde din faptul că, după numai un an, câștiga premiul pentru cel mai bun slogan, la AdPrint. La doi ani de la începutul cariei sale în publicitate, ajungea director de creație într-o agenție multinațională. În forfota capitalei, el își împarte timpul între agenția de publicitate pe care a înființat-o, Eikon7, și diversele proiecte în care este implicat ca producător, scenarist și regizor de film.

Gabriel Brănescu și-a pus amprenta și în mediul academic, timp de 11 ani fiind profesor asociat la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul Şcolii Naţionale de Studii Politice şi Administrative. Din 2013, este profesor la Academia de Teatru și Film din București.

Așa cum el însuși afirmă: „Orice reclamă spune, de fapt, ‹‹Dă-mi banii tăi›› și din acest motiv trebuie să învățăm să fim extrem de convingători”.

Să fii convingător nu este ușor, așa că, haideți și voi să învățați arta convingerii în copywriting de la invitatul ediției cu numărul XV. Așadar: 18 mai, ora 17, 16 litere (Maniperseduction), ediția a 15-a, Gabriel Brănescu. Dar până să ne vedem la Bistrothèque, nu uitați, „Copywrite, don’t copy paste!”.

Anunțuri