PRIMEneața

Fii fericit. Orice ar presupune asta. Fă ceea ce te face să te simţi liber, ce te ţine treaz şi mereu dinamic. Petrece mult timp cu tine şi întreabă-te tot felul de lucruri. Fii sincer. Nu te minţi, nu te menaja şi adresează-ţi întrebări chiar dacă nu ştii cum şi ce să-ţi răspunzi. Poate într-o zi vei şti. Trage de tine când simţi că nu mai poţi, nu cădea în platitudine. Ridică-te, strigă şi luptă-te cu tine însuţi ca şi cum te ai lupta cu cel mai înverşunat inamic. Nu pierde timpul şi nu amâna lucrurile. Nu lăsa să treacă nicio zi fără să înveţi ceva şi nu aştepta. Iubeşte şi zâmbeşte, dar fă-o doar dacă simţi asta. Nu mima şi nu fi ipocrit, doar de teamă că ceilalţi te vor judeca. E ridicol. Fii tu. Onest, demn şi pregătit pentru orice.
 „Sunt eu? Nu sunt eu? Rămân perplex în faţa anilor, a evenimentelor şi a atâtor cuvinte cu sens şi fără sens. Cum să nu fiu contaminat de un inepuizabil orgoliu, de credinţa în sine şi de victoria asupra fricii de ridicol? Adevărul este că eu credeam în mine, că-mi arogasem o soartă şi că tensiunea interioară era întreţinută de un vârtej în acelaşi timp rafinat şi sălbatic. Secretul meu era simplu. N-aveam simţul măsurii. În fond aceasta-i cheia oricărei vitalităţi.”
Vlad GAFENCU

image

