De ce să îți ocupi jumătate de zi cu poveşti?

Veți spune poate că sunt pentru copii și că nu merită să vorbești despre ele. Veți spune poate că e plictisitor și că nu aveți ce să mai învățați despre povești. Totuși, noi vă propunem, încă o dată, să ne însoțiți în călătoria printre cele 3Dimensiuni ale Storytelling-ului. De ce am face asta? Ei bine, răspunsul e destul de evident dacă sunteți la curent cu ceea ce se va întâmpla joi. Dacă vreți, am putea crea împreună o rețetă: se iau 3 oameni ale căror idei sunt recunoscute și premiate, se adaugă cele 3 perspective diferite ale acestora și vor rezulta cel puțin 3 modalități prin care voi vă puteți dezvolta.
Acum, să luăm fiecare „ingredient” în parte. Avem 3 oameni care vor veni să vă învețe cum anume vă ajută poveștile să promovați un brand. Mai întâi, este vorba de Ronald E. Hawkins, consilierul pentru presă și cultură al Ambasadei Statelor Unite ale Americii la București, care va susține conferința cu tema „The 3Dimensions of Storytelling”. Faptul că a profesat în țări precum Algeria, Islanda, Bosnia-Herţegovina, Sudan şi  Statele Unite ale Americii (Washington, D.C.) ne face să fim mândri de prezența lui în cadrul evenimentului și ne oferă siguranța că vom afla informații de calitate.
După o pauză bine meritată, ce vă va oferi posibilitatea de a cunoaşte persoane noi şi de a a crea noi legături, veți avea posibilitatea să cunoaşteți alți doi oameni plini de idei și imaginație. Unul dintre workshopuri va fi susținut de către Teodora Migdalovici, care este, printre multe altele, ambasadorul Cannes Lions în România. De asemenea, ea este fondatoarea The Alternative School for Creative Thinking, una dintre cele mai prestigioase școli de marketing și comunicare. Celălalt workshop va fi susținut de către Sebastian Olar, care se descrie simplu, glumind: „former ticket controller now making a go at advertising”. Poate că numele lui nu vă sună cunoscut, însă este unul din oamenii din spatele unor campanii precum „Pay with Blood” (Untold), „Ghiță Ciobanul” (Vodafone) sau „Nu e panică, man!” (KFC).
Puteți deduce singuri diferențele de perspectivă ale acestora, motiv pentru care vom mai vorbi doar despre cele 3 modalități de dezvoltare pe care vi le oferim. Participând la conferință, îndepliniți una dintre ele: aflați ce înseamnă Storytelling-ul și de ce este atât de important în PR. Mai apoi, workshopul pentru care veți opta vă va ajuta să clarificați informațiile primite și să le fixați mai bine în minte. Ultima modalitate ține însă de o alegere personală: dacă vreți sau nu să aplicați ceea ce veți învăța.
Acestea fiind spuse, mai trebuie să știți că vă mai puteți înscrie până mâine pe pagina de Facebook a evenimentului sau direct aici. Noi vă așteptăm să creăm împreună un PR OUTLooK la puterea a treia și să mai scriem, astfel, o filă încarcată de poveste în istoria evenimentului.

image

Anunțuri