We rang up the curtain on PR OUTLooK

Dacă vă gândeați că basmele ne captivează doar când suntem copii, avem dovezi de pe tărâmul lui „a fost odată” care vă contrazic. Fie că avem 3 ani, 20 sau 70, mereu ne vor plăcea poveștile. Diferența stă însă în faptul că, pe măsură ce ne maturizăm, în loc să ne mai lăsăm purtați prin universuri posibile, începem să privim în noi și descoperim o întreagă Cale Lactee a sinelui.

Așa cum vă spuneam și în articolul trecut, provocarea constă în a privi prin ochii unui om de publicitate. Facând asta, am hotărât ca cea de-a șasea ediție PR OUTLooK să graviteze în jurul ideii de Storytelling, dar să nu se limiteze la asta, ci să pătrundă ușor în tridimensionalitatea evenimentelor actuale, a campaniilor, a reclamelor pe care le observăm oriunde. Cu o experiență vastă în domeniu, speaker-ul american are multe să ne împărtășească și suntem siguri că entuziasmul lui de a se afla în fața voastră va fi molipsitor. Și nu uitați că anul acesta vor avea loc și două workshopuri aplicative, pentru ca voi să identificați mai ușor conceptul de storytelling în realitatea de zi cu zi și să deprindeți această tehnică.

Dacă ați reușit deja să intrați în povestea noastră sau vă doriți să faceți asta, nu trebuie decât să completați formularul pe care îl găsiți începând de mâine pe pagina de Facebook. Ne vedem joi, 17 martie, începând cu ora 15:00, în sala S502 din corpul R al Universității „Alexandru Ioan Cuza”.

image

Anunțuri