PRIMEspectiva mea

Se spune că durează 28 de zile pentru a te dezvăța de un obicei sau pentru a-l forma, câteva luni pentru a te integra într-un grup, ani buni pentru a atinge succesul în orice domeniu.

Cam cât a durat ca eu să prind drag de PRIME?…greu de spus!

Undeva īntre şedințele generale pe īnserate şi ieşirile informale cu jocuri în cafenele, între petrecerile īn stil PRIMEist şi training-urile consistente în cunoştințe noi… sau poate printre deadline-urile de la proiecte şi şedințele pe departament cu mimă şi Public Speaking. Am simțit că dacä nu mi-aș fi făcut simțită prezența acolo, ceva din mine ar lipsi. Şi nu mi-a plăcut sentimentul acesta.

Ce s-a întâmplat în ultimele două săptămâni în PRIME Iaşi?…multe zâmbete!

Chiar aşa! Pot spune că am văzut multe zâmbete în ultimele două săptămâni īn asociația noastră: schimburi de zâmbete, zâmbete în dans, zâmbete pe furiş, zâmbete prietenoase, dar şi zâmbete timide.

Ce de-a zåmbete veți spune! Dar care să fie oare cauza lor?

Un prim motiv ar fi Teambuilding-ul PRIMEist, mult aşteptat de toată lumea. Timp de 3 zile, am avut ocazia să trăim un cumul de experiențe împreună, fapt ce ne-a apropiat şi închegat ca grup.

Destinaţia către care ne-am aventurat a fost Gura Humorului, şi deşi vremea nu a fost chiar în favoarea noastră, ne-am distrat din plin!

Tema petrecerii albastre a fost „Înger şi demon”, temă care ne-a permis să fim jucăuşi şi inventivi cu ținutele noastre.

Totuşi, este important să existe un echilibru în orice! Iar pentru că ne dorim să fim productivi şi să învățăm lucruri frumoase împreună, am organizat şi un workshop. Workshop-ul de anul acesta, ținut de George Oprea, a avut ca temă „Cooperation as a source of success” şi ne-a învățat rolurile dintr-o echipă şi importanța gândirii în stil Y.

S-a mai făcut schimb de zâmbete şi la Training-ul de Abordare Bussines!

Îmbinând utilul cu plăcutul, am învățat mai multe despre client şi importanța creării unei relații cu acesta, dar şi despre noi înşine şi cât de important este să ne urmăm visul în tot ceea ce facem.

Cea care ne-a ghidat paşii de-a lungul Training-ului a fost Anca Gîlcă, membru alumnae PRIME Iaşi. Sfaturile ei ne-au ajutat să înțelegem mai bine domeniul SF şi ne-au lămurit neclaritățile.

În încheiere, din perspectiva unui boboc PRIMEist, pot spune că acum  simt cum cărămizile voluntariatului se pun cap la cap și construiesc viitorul nostru în asociație. Sunt sigură că acesta este doar începutul și că ușor, uşor vom crea împreună un frumos album cu amintiri albastre!

Alexandra Arva
image

