PR OUTLooK is hunting words!

            V-ați gândit vreodată la importanța celorlalți în viața voastră sau la cine sunt eroii din aceasta? V-ați întrebat vreodată care este țelul pentru care luptați în fiecare zi? Ați observat că oricât de repede s-ar schimba lucrurile în jurul nostru, continuăm să punem la baza piramidei adevăruri simple, esențiale? Noi credem că aceste întrebări v-au răscolit cel puțin odată mintea, motiv pentru care ne dorim, ca de data aceasta, să vă întrebați aceleași lucruri, doar că din prisma unui student pasionat de publicitate. Zi de zi, suntem asaltați de reclame și campanii de o diversitate din ce în ce mai pronunțată. V-ați întrebat vreodată care este „visul” oricărei reclame? Veți spune că e simplu: orice reclamă e făcută cu scopul de a vinde. Dacă reușește să atragă oamenii prin campaniile sale, un brand poate să își capete statutul de „erou”. Pentru a ajunge însă în acest punct, el trebuie să știe cum să își facă clienții să se simtă, la rândul lor, protagoniști. Continuând, ajungem la cea de-a treia întrebare, anume dacă ați observat că, deși apar tot mai multe reclame care mai de care mai sofisticate, simplitatea încă vinde?

            Astfel, ediția PR OUTLooK de anul acesta își propune să vă ajute în vânătoarea cuvintelor potrivite, să vă arate că cel mai important aspect al unei reclame sau campanii este cum ne face să ne simțim. Mai exact, vrem să conștientizați cât de ușor și benefic poate fi să cunoști nevoile și dorințele publicului țintă și, totodată, cât de dificil este să păstrezi totul simplu. Așa cum v-am dezvăluit deja, anul acesta vom avea parte de un eveniment la puterea a treia, întrucât pe lângă speaker-ul internațional care va susține conferința, vor mai fi prezenți încă doi speakeri români care vă vor ajuta să puneți în practică informațiile obținute, iar acest lucru ne face să fim încrezători că nu veți pleca fără să fi învățat ceva.

            În încheiere, am vrea să vă mai spunem că scopul proiectului PR OUTLooK și, în același timp, scopul echipei de anul acesta, este acela de a croi povești cu tâlc în jurul relațiilor publice. În rolurile principale sunteți voi, studenții, iar oamenii pe care îi propunem să vină în fața voastră vă pot fi mentori în drumul spre desăvârșirea personală și profesională a fiecăruia dintre voi.

image

Still dont get it? Pe pagina de Facebook puteți găsi mai multe indicii referitoare la conceptul ediției de anul acesta, iar printr-un follow pe contul de Instagram puteți afla orice noutate despre eveniment.

Anunțuri