Adieri de primăvară cu PR OUTLooK

Astăzi am simțit primăvara mai aproape, poate din cauza soarelui sau poate din cauza bunicuței care împărțea ghiocei prin Copou. Oricare ar fi motivul pentru care primăvara a cuprins sufletele albastre, am vrea să împărtășim acest sentiment anunțând cea de-a VI-a ediție de PR OUTLooK care va sosi – cu veșmântul schimbat, la fel ca primăvara – pe data de 17 martie. Ce înseamnă asta? Ei bine, în timp ce esența proiectului a rămas aceea de a reuni studenții pasionați de domeniul Comunicării, Relațiilor Publice și Publicității cu un specialist internațional în acest domeniu, structura evenimentului evoluează. Anul acesta, informațiile pe care le vom primi de la speakerul american vor fi valorificate prin două workshop-uri aplicative, susținute de doi speakeri români.
Această evoluție presupune, bineînțeles, o echipă capabilă, unită și puternică și știm cu toții că fiecare persoană în parte are contribuția ei la aceasta. Poate că vă gândiți că am ales cei trei termeni la întâmplare, dar, de fapt, fiecare secțiune a echipei are rolul ei de a îndeplini unul dintre aceste mari obiective pe care ni le-am fixat. Astfel, devenim capabili, mai ales, prin secțiunea de Strângere de Fonduri, care ne oferă baza materială a proiectului. Aici o vom întâlni pe Mădălina Moisă, președintele PRIME Iași, ca reprezentant al secțiunii, împreună cu George Gavriloae, Ștefan Luca și Tudor Chitic. Task-urile bine distribuite și modul în care sunt rezolvate fac ca această secțiune să fie un fel de bază bine ancorată în realitate a conceptului pe care PR OUTLooK îl promovează.
Următoarea treaptă, anume unitatea echipei, este dată de secțiunea „Studenți”, reprezentată de Alexandra Însurățelu și Andreea Sava. Fetele sunt responsabile de felul în care este făcută legătura dintre organizație sau, mai exact, dintre proiect și studenții interesați de acesta. Ele ajută secțiunea de promovare prin stabilirea intervalelor orale în care aceasta poate merge să prezinte proiectul studenților la cursuri și reprezintă, astfel, elementul de unitate între echipă și public.
Ultimul atribut pe care l-am stabilit pentru echipa noastră este puterea, iar puterea noastră stă în cele două secțiuni care reușesc să dea conceptului dimensiuni nebănuite, anume cea de Imagine și cea de Promovare. Secțiunea „Imagine” dă formă și identitate proiectului, iar aceasta este reprezentată de către Daniel Gîrbea și Sorina Miron, doi omuleți albaștri plini de creativitate care „văd” idei sau cel puțin le vizualizează. Secțiunea „Promovare” este alcătuită din Olga Barila, Diana-Maria Armanu și Maria-Alexandra Boicu și se ocupă de felul în care informațiile despre proiect ajung la voi.
Dacă v-am convins de eficiența echipei, trebuie să precizăm că este, cel puțin parțial, meritul Mariei Boicu, coordonatorul de anul acesta al proiectului PR OUTLooK. Ea a format echipa și împreună cu ea am stabilit conceptul ediției. Dacă vă întrebați care este acesta, vă putem spune doar atât: keep your eyes on us for the next chapter!

image

By the way, puteți fi la curent cu fiecare noutate despre PR OUTLooK pe Facebook și Instagram!

Anunțuri