Treisprezece ceaiuri de poveste

fe3c40c82ff3549a55976220ac00af00A sta la discuții cu profesioniști din domeniul comunicării și al PR-ului este unul dintre cele mai dorite lucruri de către pasionații acestui domeniu. PR Tea de Iași face ca această întâmplare să fie floare la ureche. După cum te-am obișnuit deja, echipa PR Tea aduce în același loc în fiecare ediție, speakeri foarte bine pregătiți, studenți interesați, discuții interactive și ceaiul menit să ne aducă împreună și să alunge, bineînțeles, frigul de decembrie.

De-a lungul celor 13 ediții te-am adus mai aproape de ceea ce înseamnă strategia organizării unui eveniment sau a unei campanii de PR online. Ți-am răspuns la curiozitățile despre ce înseamnă să lucrezi pentru cele mai mari branduri și cum obții bestseller-uri prin intermediul PR-ului. Și dacă ți-am captivat atenția cu campaniile de relații publice pentru VIP-uri, cea de-a XIV-a ediție te va surprinde cu siguranță!

Poate, totuși, te întrebi ce îți va aduce acest PR Tea în mod special și care e acel ceva ce te va face să pleci cu zâmbetul pe buze, dar și cu siguranța că ai petrecut timp de calitate. Ei bine, un eveniment de succes își are reușita în oameni și în atmosfera pe care aceștia o creează. Echipa PR Tea te poate asigura că ceaiul îți va fi servit alături de un gând frumos, informațiile primite îți vor pune simțul practic și entuziasmul în mișcare, iar premiile vor fi de asemenea pe măsură. Acum că ți-am captat atenția, fii cu ochii pe pagina noastră de Facebook și te vom ține la curent cu toate detaliile.

