Funvertising…la modul cel mai serios

IMG_6973Atunci când faci cu drag ceea ce faci, timpul zboară pe nesimțite. Răspunsul la întrebarea „Când au trecut două luni?” l-am aflat pe data de 13 mai, atunci când am îmbrățișat rezultatul unei ediții de succes. Ediția cu numărul XIII ne–a oferit emoții într–o zi de 13, dar pentru că noi suntem oameni serioși și nu credem în superstiții, paradoxal, ne–a oferit doar energii pozitive. Stările și trăirile noastre s–au conturat în jurul nerăbdării, iar oboseala nu a reușit nicio secundă să ne acopere bucuriile pe care le-am cules cu drag din fiecare activitate.

Datorită celor care au hotărât să ne susțină, am petrecut o după-amiază liniștită, în compania unor oameni cu zâmbete largi, care au preluat din nerăbdarea noastră, a organizatorilor. Încă o ediție de PR Tea de Iași, de data aceasta neconvențională, prin fun – ul ridicat la rang de concept creativ, definit într–o manieră diferită pentru fiecare dintre noi. Tema acestei ediții a stârnit interesul participanților de a afla ce este și ce înseamnă Funvertising. A fost un prilej inedit și un context potrivit pentru a manifesta interes pentru publicitate, iar cei mai mulți dintre studenți au ieșit în evidență prin diversitatea întrebărilor la care speakerii Alex ZAMFIR și Mircea MOLDOVAN, au răspuns cu atât de multă transparență și dorință de a transmite informații utile.

Mai mult decât atât, în cadrul evenimentului, participanții au avut șansa să câștige un internship oferit de agenția de branding INNERPRIDE. Cerința workshop–ului presupunea un răspuns remarcabil, realizat cu o singură foaie de hârtie și un pix, la întrebarea „Ce este fun pentru voi?”.

Pe parcursul discuțiilor, ne-am bucurat de exemple diverse din partea lui Alex Modovan și îți dezvăluim și ție unul dintre ele prin acest video:

Echipa PR Tea de Iași se înclină în fața voastră și vă mulțumește pentru că împreună am realizat o ediție memorabilă!

