PR OUTLooK – Look Beyond the glasses

1În luna mai surprizele se țin lanț! PR OUTLooK ajunge la cea de-a V- a ediție! Te invităm să iei parte la singurul proiect marca PRIME Iași care permite întâlnirea studenților de la specializările Comunicare și Relații Publice, Publicitate, Marketing și Jurnalism cu un speaker internațional.

Scopul acestui proiect este de a facilita transferul de informații ce poartă o amprentă culturală distinctă. Acest lucru este dat de experiența acumulată din activitatea desfășurată de către speaker. Conferința, susținută în limba engleză, oferă participanților posibilitatea de a intra în contact cu o nouă perspectivă de a privi și înțelege lucrurile. Pe durata celor aproximativ două ore, studenții pot asimila noi cunoștințe, pot întreține discuții libere cu invitatul ediției și își pot explora curiozități legate de tema propusă. PR OUTLooK este un proiect realizat prin compartimentul American Corner și Biblioteca Judeţeană „Gh. Asachi” din Iaşi, cu sprijinul Ambasadei Statelor Unite de la București. American Corner Iași își dedică întreaga activitate în scopul informării publicului de toate vârstele cu privire la cultura și civilizația americană.

De la un an la altul, PR OUTLooK propune studenților teme ce captează atenția, provoacă interes și invită la explorare. Nici tema acestei ediții nu este o excepție: Institutional Branding. Într-o lume a schimbărilor permanente, a unei economii suprasaturate, o identitate bine conturată și o reputație adecvată reprezintă atuurile care fac diferența. Institutional branding-ul însumează totalitatea simbolurilor grafice utilizate de o instituție, precum și percepțiile, asociațiile de ordin cultural sau personal și experiențele pe care le are publicul în relație cu respectiva instituție.

Mai mult decât atât, invitatul ales se angajează să împrospăteze lumea relațiilor publice cu un iz specific american și să aducă o nouă viziune asupra acesteia. Bruce Kleiner, actual Consilier pentru Presă și Cultură la Ambasada Statelor Unite ale Americii la București, a lăsat în urmă o carieră în televiziune, lucrând întâi ca jurnalist, iar mai apoi ocupând funcția de diplomat american. În plus, acesta se poate mândri cu o vastă experiență în materie de branding.

Studenția este perioada în care orice tânăr aflat în plină dezvoltare personală şi profesională conştientizează ce nevoi de învăţare are şi ce posibilităţi îi sunt oferite. De aceea, PR OUTLooK intenționează să adauge la CV-ul lor personal o experiență aparte, din care să aibă numai de profitat. Un viitor profesionist pleacă de la premisa că nu știe încă suficient de multe și niciodată nu este prea târziu să își îmbogățească sistemul de cunoștințe. PR OUTLooK oferă studenților șansa de a face un pas înainte către perfecționarea lor ca adevărați practicieni ai relațiilor publice.

Prin urmare, vă așteptăm în număr cât mai mare la a V –a ediție a PR OUTLooK, pentru a vă pune la dispoziție un bagaj de cunoștințe extra din domeniul comunicării, relațiilor publice și publicității. Ne dorim ca de această dată entuziasmul, dorința, pasiunea și deschiderea către nou să nu vă lipsească. Fiți alături de noi!

Anunțuri