Fii omul din spatele cortinei

Mă uit în jurul meu și văd publicitate. Cu toții o vedem, știm că e acolo. Ieșim în stradă și ne găsim înconjurați de ea. Afișe în stația de autobuz, spot-uri video în mişcare, bannere, flyere, panouri publicitare.  Deschidem televizorul și mai mult ca sigur prindem cel puțin două pauze publicitare. Verificăm cutia poștală și dăm peste reviste promoționale. Ascultăm fascinați speakerii la evenimente. Chiar în Iaşi există un astfel de proiect pentru cei care iubesc publicitatea, team ADventure. Trăim într-o lume în care auzim din ce în ce mai des termeni ca brand, copywriting, teasing, campanie, slogan, logo sau concept. Dar câți dintre noi ajung în culisele acestei industrii? Ce trebuie să faci ca să ajungi un om de publicitate și PR? Ce e, de fapt, publicitatea?

Publicitatea e creație la scară înaltă; înseamnă a desena ca Picasso, a vorbi ca Demosthenes, a scrie ca Homer. Creativitatea fără strategie se numește artă; creativitatea cu strategie se numeşte publicitate. (Jef I. Richards) E o definiție măreață a unui domeniu ce instigă la creativitate  practică.  Și cine nu vrea să creeze într-un stil măreț?

Plăcerea de a concepe, de a dezvolta și de a duce la bun sfârșit un proiect dedicat  văzului și auzului celor din jurul nostru e nemărginită, iar cei ce ajung să o cunoască sunt privilegiați. Să transformi un concept în ceva ce se poate numi publicitate înseamnă să atingi un nou nivel al dezvoltării tale personale și profesionale. Din momentul în care pășești în această lume, fiecare element contează. Ceea ce citești, ceea ce vezi, oamenii pe care îi întâlnești, sfaturile de la cei ce au pășit pe acest drum înaintea ta, orice șansă de a transforma teoria în practică sunt neprețuite.

Nu rămâne un observator! Strecoară-te în culise și cucerește lumea publicității și PR-ului  cu fiecare pas, cu fiecare eveniment, cu fiecare oportunitate ce ți se oferă.

poză text Sabina

Anunțuri