ATELIERE spune start înscrierilor!

     3….2…1, start înscrieri! Împătimiții copywriting-ului sunt așteptați în perioada 28 martie- 3 aprilie să aplice pentru unul dintre  cele 3 workshop-uri susținute anul acesta la ATELIERE. Vom vorbi despre  Copywriting: meserie sau talent? începând cu ora 10:00 în corpul R al Universității ,,Alexandru Ioan Cuza” Iași alături de trei specialiști din domeniu.  În ordinea preferințelor poți alege workshop-ul pentru care vrei să aplici. Fiecare workshop este alcătuit dintr-o parte teoretică ce-ți va consolida cunoștiințele din domeniu și o parte practică menită să ofere posiblitatea simulării muncii unui copywriter.

   Ediția aceasta aduce în atenție Cum anume se prepară un nume și ingredientele secrete ale unui copywriter de succes alături de Raluca Gavrilescu, o oportunitate excelentă de a ști care sunt atuurile unui copywriter de succes, unde începe talentul și câtă muncă și perseverență presupune această meserie.  Ștefan Negoiță ne va vorbi despre Nume și creativitate. Cum să creezi o poveste în jurul unui brand, relevând importanța covârșitoare a individualizării și diferențierii unui brand, aportul notorietății acestuia și miza unei bune povești care să vândă. Și, nu în ultimul rând, Oana Filip prin tema Creative writing, cât de roșu e firul roșu, le va oferi studenților posibilitatea să experimenteze ,,jocul”  serios al unui copywriter ce trebuie să ,,vorbească” despre un brand pe măsura promisiunilor ce le face la unison cu publicul țintă, într-o manieră care trebuie să se distingă din noianul de mesaje. Pe scurt, pentru o zi poți încerca munca de copywriter.

   ATELIERE are și o surpriză. Taxa de înscriere este de 15 lei, însă în cadrul fiecărui workshop există câte un loc gratuit care poate fi al tău. Imaginează-ți că lucrezi într-o agenție de publicitate care se bucură de succes. Iar tu ești, ai ghicit, copywriter! La un moment dat ai un nou client ce vrea să lanseze pe piață un  produs, berea la plic. După terminarea cercetării referitoare la publicul țintă sau cum anume putem poziționa noul produs, sarcina ta este să creezi un slogan general pentru o campanie de lansare. Acest slogan îți va etala creativitatea, nonconformismul și va fi un exercițiu bun dacă vei continua cu pasiunea pentru copywriting. Înscrie-te. Alege workshop-ul la care vrei să participi, propune cel mai bun slogan și obține locul gratuit.

   Simplu și ușor, formularul îl găsești aici, pentru orice informații suplimentare urmărește pagina oficială a proiectului (dacă ai întrebări contactează-ne, ATELIERE se desfășoară fără somn, suntem la dispoziția ta oricând) sau blogul organizației.

  Ne vedem pe 6 aprilie. Până atunci facem sloganuri pentru berea la plic!

Anunțuri