Cum a fost la a patra ediție PR OUTLooK

Imagine  Ieri a avut loc a patra ediție PR OUTLooK; evenimentul a dovedit încă o dată cum o sală poate prinde viață când oameni frumoși, plini de interes, țeluri și dorințe sunt dispuși să ofere timp primirii unor informaţii ce vor deveni cunoștințe.

Invitatul ediției, Bruce Kleiner, Consilier de Presă și Cultură la Ambasada Americană la Bucureşti, ne-a uimit prin felul dezinvolt în care ne-a expus aspecte importante din experiența sa. El a dat dovadă de tact și lejeritate în exprimarea orală și a adus în discuție elemente din diferite domenii (politic, social). Ca element de noutate, el a vorbit despre șapte principii ale brandingului cultural pe care le-a dezvoltat și analizat într-o manieră plăcută și degajată. Cel mai important lucru a fost faptul că a interacționat cu publicul și a reușit să ne facă parte la ceea ce a avut de împărtășit. Ne-am simțit implicați și importanți dat fiind faptul ca gândurile și răspunsurile noastre chiar au contat.

Evenimentul a durat aproximativ două ore și a fost primit foarte bine de către cei din sală. Invitatul nostru a reușit să creeze o frumoasă legătură cu publicul, dublul rând de aplauze de la final stând drept mărturie sinceră pentru acest lucru.

Per ansamblu am cules roade bogate,  a patra ediție PR OUTLooK a fost una memorabilă și folositoare tuturor celor prezenți. Acest lucru nu ar fi fost posibil fără sprijinul sponsorilor și partenerilor noștri: Biblioteca Județeană „Gh. Asachi” prin compartimentul American Corner- http://www.bjiasi.ro/, http://cmcadvert.ro/, http://www.market-pharma.com/, http://studpass.ro/http://liberalis.ro/, http://apacuduh.ro/, http://360.uaic.ro/, http://www.septembermedia.ro/, http://www.radioimpactfm.ro/, http://iasifun.ziaruldeiasi.ro/http://www.belva.ro/http://www.ziaruldeiasi.ro/ și http://www.ceascadecultura.ro/.

Anunțuri