How PR works in cultural branding

afis in sfarsit Cu pași repezi și nerăbdători ne apropiem de o nouă ediție PR OUTLooK, care așteaptă binevoitoare energia participanților de a afla tainele brandingului cultural. Proiectul, aşa cum v-am obişnuit, este realizat în colaborare cu Biblioteca Judeţeană „Gheorghe Asachi”, prin compartimentul American Corner.

Ei bine, mereu creativ și plin de noutate, PR OUTLooK ți-a pregătit și de această dată o temă pe cinste care îți va stârni gânduri, problematici, întrebări, vei dobândi cunoștințe interesante și utile, asimilându-le cu interes în propria structură PR-istă, și nu numai… Pe parcursul conferinței vei avea șansa de a explora modalitățile în care domeniul relațiilor publice funcționează ca și aspect esențial în brandingul cultural pentru obținerea succesului în mediul instituțional.

Invitatul ediției, Bruce Kleiner, Consilier de Presă și Cultură la Ambasada Americană, ne va împărtăși din experiența, cunoștințele și profesionalismul dumnealui cele mai operante strategii cu ajutorul cărora ne putem concretiza perspectivele dintr-un proiect.

Nu pierde ediția a patra marca PR OUTLooK. Alătură-ți pașii de ai noștrii și hai să învățăm, să muncim și să reușim împreună.

Anunțuri