BUZZ!Camp ajunge la Iași!

BUZZ!Camp, cel mai complex eveniment de dezvoltare personală și profesională adresat tinerilor aflaţi la începutul carierei  ajunge din nou la Iași sub sloganul Get ready for success!.

Cu un mix de dezvoltare personală şi orientare în carieră, bine definit şi organizat, BUZZ!Camp aduce în faţa participanţilor speakeri de renume şi reprezentanţi ai unor mari companii de pe piaţa internaţională.

Pe 28 noiembrie, la Hotel Traian, Marius Ursache – Fondator & Chief Design Officer Grapefruit, Cristian Retegan – Co-fondator Students-Experience Work and Travel, iar companiile LIDL şi BSS One vor avea propriile sesiuni de workshop destinate vorbitorilor de limbă germană și studenților în ani terminali/masteranzilor/absolvenților de la facultatea de Informatică/Automatică în vederea recrutării celor mai buni dintre aceștia.

Tinerii între 18 si 26 de ani dornici să afle paşii care le asigură succesul în viaţă şi ce pot face pentru a creşte continuu pe plan personal şi profesional se pot înscrie la eveniment accesând http://buzzcamp.ro/event/iasi/inscriere/ şi pot avea șansa de a  fi unul dintre participanţii selectaţi.

Cei mai activi din timpul evenimentului pot caştiga o tabletă!

Mesajul lui Ivan Patzaichin, Ambasadorul BUZZ!Camp, pentru participanţi:

“Nu există o rețetă universală a performanței, dar pe mine m-a ajutat faptul că am fost constant în tot ce am făcut și nu m-am descurajat. Aproape toate succesele mele au început prin a fi eșecuri.  Prima dată când am urcat într-o canoe am căzut în primele 30 de secunde. Dar m-am urcat înapoi în barcă. Și, de fiecare dată când am căzut, în viață sau în competiții, am făcut la fel. Însă fiecare trebuie să-și găsească motivația proprie. Iar asta nu e valabil doar pentru sport. Dacă aș fi rămas în Deltă, aș fi fost cel mai bun pescar!”.

Pentru mai multe informaţii:

Georgiana Huţanu

PR Executive

e-mail: georgiana.hutanu@inspiregroup.ro

tel +40 371 407 126 | mobil +40 743 516 910

