Ultima etapă

PRIME Iași se îndreaptă cu pași repezi spre ultima etapă a Festivalului Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice team ADventure. Gala  va avea loc pe 21 noiembrie în corpul R al Universității ,,Alexandru Ioan Cuza” Iași. Începând cu ora 9:00 în sala s502 a etajului 5, echipele participante vor avea ocazia să-și susțină public rezolvarea studiilor de caz propuse de partenerii Mamma Mia, Gramma Wines și școala de șoferi AUTONĂSTASE.  ADventurel  va fi în primul rând și va monitoriza cu atenție strategiile fiecărei echipe propunându-și să-și ia notițe pentru următoarele ediții.

Până în acest punct echipele au parcurs un drum lung, de nopți nedormite, întrebări peste întrebări, documentări asidue și multă muncă. I-am privit cum încântați de provocare și nou participau la întâlniri încercând să găsească acel ceva care să îi diferențieze și să îi îndrepte spre reușită.  Contactul cu o firmă reală,  ce activează pe piața locală suntem siguri că le va oferi în viitor un avantaj  în formarea lor ca și specialiști în domeniu. Nu ne îndoim nici de faptul că feedback-ul real acordat de către juriu îi va ajuta să-și conștientizeze nivelul  și să descopere ce se află în spatele realității acesteia, care la o prima vedere pare facilă. Acum știu din propria experiență  că e vorba de dedicare și pasiune, de muncă și dorință de cunoaștere, de implicare și cercetare. Studenții ce au luat parte la această ADventură de-a lungul anilor au fost în mijlocul lucrurilor învățând cât de mult înseamnă creativitatea, să cunoști ,,omul” căruia îi vorbești, ce trebuie să-i spui și ce nu, când anume trebuie să îi spui, și nu în cele din urmă cum să îi spui că ar trebui de exemplu să-și schimbe strategia și să facă un lucru care i s-ar putea părea banal. Trăim într-o lume în care trebuie să oferim clienților cea mai bună idee, creativă și originală, ciudată și nemai-întâlnită, care să aducă profit, să se impună pe piață, să monopolizeze. Ori, acest lucru devine tot mai greu de atins într-o piață suprasaturată de idei de a ,,vinde”, prezenta și cataloga. Suntem curioși  ce strategii vor prezenta echipele pentru parteneri și cum vor reuși să-i convingă atât pe ei cât și pe juriu, public că soluția lor e cea mai bună și rapidă cale spre rezolvarea brief-ului.

Moderatorul nostru din acest an va fi Cristina Ştefania Mihăilescu, Curator la Galeriile de Artă Grand Hotel Traian, iar juriului format din Ioan-Alexandru Grădinaru- Lector universitar în cadru Colectivului de Științe al Comunicării-Facultatea de Filosofie, Florin Mare- Managing Partner la Boomerang, Cristi Lucan- Marketing&PR Manager Business and Communication Research Center, Emanuela Oprişan- Event Planner  The Gathering și Anca Gîlcă- Coordonator Regional RIUF  îi va reveni sarcina de a premia cea mai bună strategie și de a încununa munca celei mai bune echipe. Emoțiile și suspansul ne cuprind și pe noi, echipa lui ADventurel, pentru că am muncit alături de ei în tot acest timp, iar cea mai mare mulțumire a nostră este ca, în cele din urmă, studenții să fie mulțumiți că au reușit să învețe și să simuleze viitoarea lor muncă.

Te așteptăm astfel și pe tine, joi 21 noiembrie să ni te alături și să trăim una dintre cele mai frumoase experiențe de student, învățând de aceast dată în cadrul unei ,,licitații” reale  cu firme care în viitor vor putea deveni clienții tăi. Intrarea e liberă, strategiile sunt gata și noi suntem pregătiți să-ți oferim posibilitatea perfectă de a experimenta.

Ce zici, vii?

1457647_556940867714801_318880229_n

Anunțuri