În câteva ore începe PR Tea de Iași, ediția a IX-a!

395671_476765282391510_1575334900_n

A mai rămas puțin până dăm startul evenimentului despre care am tot vorbit și pe care l-am pregătit cu mult entuziasm: PR Tea de Iași, ediția a IX-a. Echipa pregătește ultimele detalii. Simțim fluturi care se plimbă nestingheriți în stomac, ca să ne anunțe că ”da, am ajuns aici, chiar se întâmplă!”.

Ne gândim la cum a început totul: un grup de fete, din anul I și II, am vrut să vedem de ce suntem în stare atunci când vine vorba de munca în echipă și de proiectele PRIME Iasi. Timp de o lună ne-am canalizat toată energia pe PR Tea, am dat telefoane, am făcut ședințe zeci, unde s-au gustat nenumărate arome de ceai și, în sfârșit, am ales cea mai bună aromă de la Cărturești, și anume cea de relații publice.

Uneori, ca să nu uităm că nu suntem chiar maeștri, ne-am mai lovit de situații în care am rămas preț de o secundă sau două ”poker face”. Dar nu ne-am cramponat. Ne-am stropit repede cu apă rece și ne-am mobilizat, că lucrurile trebuiau să meargă înainte. Sperăm că am reușit, iar voința și străduința noastră să se transforme într-un eveniment de la care toată lumea să simtă că a câștigat ceva.

Cum o să fie? Vom afla în puțin timp. Aceasta e seara mult așteptată, în care vom afla de la invitații noștri: Zoso și Andrei Butnărașu cum se constituie blogul într-un instrument al brandingului personal.

Simțim cum emoția și nerăbdarea cresc. Am rămas plăcut surprinse să vedem atâta interes din partea studenților și nu numai. În curând, Librăria Cărturești din Palas Mall se va umple de lume și de inconfundabila aromă de Relații Publice.

Ne vedem acolo!

