Despre marketing și instituții culturale la Cafeneaua Publică

Mai mergem la muzee? Ne mai petrecem timpul liber la teatru sau la operă? Mai deține orașul nostru statutul de capitală culturală?

Noi spunem că da!

Fundația Comunitară Iași, în parteneriat cu Librăria Cărturești vă dau întâlnire la o nouă ediție a Cafenelei Publice, a cărei tematică este “Marketingul și instituțiile de cultură: Antiteză sau necesitate?”. Evenimentul va avea loc vineri, 15 martie, începând cu orele 19.00 la Cărturești Palas Mall.

Avem invitați de seamă! Beatrice Rancea ne va  povesti cum este viața în culisele operei, după ce strălucirea reflectoarelor dispare și despre cum Opera Națională Română Iași a devenit, printr-o strategie de marketing bine pusă la punct, o instituție culturală de talie internațională.

De asemenea, sub sloganul “Ne întâlnim, dezbatem, facem!”, în a doua parte a evenimentului, ne propunem, împreună cu un un grup de studenți pasionați și entuziaști, să  susținem efortul de a revitaliza imaginea Muzeului Literaturii Române Iași. În această inițiativă ne sprijină Dan Lungu, Directorul instituției.

8 echipe de studenți de la comunicare, marketing și jurnalism, au acceptat deja provocarea. Acestea vor avea oportunitatea de a-și prezenta ideile în cadrul evenimentului, urmând ca cel mai votat proiect să primească finanțare pentru implementarea (în totalitate sau doar o componentă).

Pentru participare, vă rugăm să completați formularul de înscriere de aici.

Anunțuri