Therapy meeting

După un semestru plin ochi de proiecte, activități, integrarea noilor voluntari în organizație și alte cele, membrii PRIME Iași s-au adunat astăzi pentru un therapy meeting. Ce am făcut noi mai exact? Ne-am dat și am primit feedback. Feedback pe întreaga activitate și pe așteptările pe care unii și le-au atins în totalitate, alții parțial, alții deloc.

Această întâlnire este un model în miniatură a Adunării Generale, care are drept scop realizarea unor totaluri pe o jumătate de an.

Partea formală a fost îmbinată cu succes cu cea informală, prin joculețe de cunoaștere, lucru care ne-a permis să ne mai și destindem un pic.

Astfel, ne-am făcut promisiuni noi, ne-am luat noi angajamente, am descoperit oamenii din alte puncte de vedere și ne-am realizat o nouă listă To-Do până în vară.

Ne mai rămâne să le mulțumim celor prezenți și sperăm că a fost pentru toți o activitate productivă!

poza

