La mulţi ani, PRIME Iaşi!

model 1Tradiţia face că, odată ce copilul împlineşte 6 ani, e numai bun de „dat la şcoală”, ca să înveţe, să socializeze, să acumuleze noi informaţii şi astfel să devină, treptat, „om mare”.

PRIME Iaşi nu este un copil (cel puţin, nu la propriu), însă cu toţii îl tratăm ca pe odorul nostru, pentru că fiecare am ajutat la creşterea lui….Şi iată-te ajunşi astăzi, 14 decembrie 2012, la cea de-a şasea aniversare a PRIME-ului şi a PRIME-iştilor! Astăzi sărbătorim şase ani de muncă, de proiecte frumoase, de succese, de rezultate îmbucurătoare, de admiraţie şi de dragul din adâncul sufletelor noastre, a celor care am mai pus o cărămidă la temelia sa!

Poate uneori drumul a fost greu şi anevoios, poate de alte ori ne-am bucurat cum nu ne bucurasem nicicând până atunci, însă nici o secundă nu ne-am dezis de dragul acestei „case departe de acasă”, de oamenii frumoşi din jur şi de atmosfera de nedescris în care am trăit şi încă trăim cu o deosebită plăcere!

Şi cum o aniversare nu se poate decât sărbători, astăzi punem munca „pe pauză”, ne luăm mintea de la treabă şi sărbătorim ce a fost, ce este şi ce va fi PRIME Iaşi!

 

La mulţi ani, nouă, vouă şi tuturor albaştrilor!

 

