PRIME Iași la Întâlnirea cu Catedra

poza blog profi copyÎn această seară, ne-am adunat cu toții în Librăria Tafrali. Cu legitimații albastre în piept, cu zâmbete stinghere și o mândrie enormă în suflet că suntem PRIME-iști, ne-am pregătit  pentru cel de-al doilea eveniment care marchează Aniversarea PRIME Iași – Întâlnirea cu Catedra de la Specializarea Comunicare și Relații Publice de la Universitatea „Al. I. Cuza” din Iași.

Emoțiile au ajuns la cote maxime când, rând pe rând, vedeam cum intră în holul librăriei reprezentanții Catedrei de la Comunicare: doamna Ștefania Bejan, domnii Alexandru Grădinaru, Gheorghe-Ilie Fârte, Gerard Stan și Nicu Gavriluță, și nu în ultimul rând, reprezentantul atât din partea membrilor fondatori, cât și al profesorilor – Liviu Gajora.

Cu o voce timidă, ce căpăta fermitate cu fiecare cuvânt, boardul și-a început prezentarea. Cu toții acultam atent când se trăgea linia pe activitatea trecută.  Am ascultat de la doamna Ștefania Bejan din culisele formării organizației, ne-am primit laudele și cuvintele de bine, spuse cu căldură din partea profesorilor și parcă am căpătat cu toții o doză de entuziasm. Acea încurajare care te ajută să faci cu mare drag proiecte de suflet.

În așteptarea petrecerii aniversare – și ea plină de emoții, PRIME Iași vă mulțumește tuturor și fiecăruia în parte pentru prezența la eveniment și susținere!

