Atelierul Produselor Creative

Într-un articol precedent pe același subiect, vă invitam să vă înscrieți la Atelierul Produselor Creative. Acum, vă informăm că, la programul de training și mentorat, s-a observat că există potențial creativ care merită valorificat. Formularul de înscriere a fost completat de 13 echipe, iar în total s-au strâns 24 de idei.

Mentorii proiectului – Marius UrsacheAndrei Roșca, Cristian Manafu și Emanuel Martoncă au selectat cinci idei care vor fi dezvoltate în workshop-urile care se desfășura în perioada 9-13 mai 2012.

Ideile câștigătoare sunt:

  • Thinslices — platformă de generare de conținut video customizat;
  • UX-Men — laborator User Experience pentru cercetare și testare;
  • Trouble Shooters — aplicație de software online pentru combinarea și alegerea accesoriilor de vestimentație;
  • Upside Down — accesorii din materiale reciclabile;
  • Ursuleții Bionici — aplicație de hărți interactive pentru sistemele de operare Android si iOS.

Acum urmează cele patru zile de workshop-uri și una de prezentare a ideii, astfel:

9 mai: Inovație și dezvoltare de produs– Marius Ursache, Director creație Grapefruit

10 mai: Implementarea ideii de produs– Andrei Roșca, General Manager Spada

11 mai: Comunicare și branding– Cristian Manafu, Consultant senior The Connector&Partners

12 mai: Vânzări și aspecte financiare– Emanuel Martoncă, Director marketing Coriolan

13 mai: Prezentarea produselor în fața celui de-al doilea juriu (reprezentanți ai mediului de business local)

Le urăm succes câștigătorilor și așteptăm să vedem rezultatele.

Anunțuri