Teambuilding 2012

Image


8 Martie i-a dus pe membrii PRIME Iași spre călătoria și aventura Teambuilding-ului. A fost o experiență frumoasă și încă o oportunitate de a ne cunoaște mai bine. Când au ajuns la destinație, voluntarii albaștri au fost întâmpinați de echipa de proiect cu: gustosul colac moldovenesc, vestita vodcă rusească și deliciosul desert turcesc.

A doua zi, am înaintat spre Piatra Neamț și am urcat cu telegondola pe Muntele Cozla, ajungând într-un loc de unde am putut vedea frumusețile din jur, ne-am fotografiat și bucurat de zăpadă. Seara ne-am amuzat la cooking când am gătit ,,mămăligâ cu di tăti”, salată rusească și harisi, după care a urmat PRIME-iștii au talent. Ne-am arătat talentele care, chiar au fost numeroase și diverse! Dansul, cântatul la fluier, recitarea de poezii, jongleriile ne-au încântat, doar X-ul (o lingură de lemn și un ibric) ne-a deranjat și oprit de la exprimarea talentelor noastre. Dacă tot vorbesc de zgomote, e bine de amintit și de trezitul din fiecare dimineață. Fie chiar și o bătaie puternică în ușă, am primit-o zâmbind, gândindu-ne la ziua care tocmai începea.

Pentru că distracția se îmbină cu munca, am participat la un workshop de acordare și primire de feedback, ținut de membrul nostru alumni, Anca Gîlcă. Seara a sfârșit cu o petrecere plină de acțiune, când Rușii, Turcii și Moldovenii au luptat pentru obținerea Moldovei. Trecând victorioși peste probe, Rușilor li s-a acordat harta. Am cântat Trandafir de la Moldova, Videli noch, melodii orientale și am dansat pentru a ne reprezenta cât mai bine ținutul.

 Iar duminică ne-am întors în Iași, visând deja la Teambuilding 2013…

