Nimic nu e mai albastru ca PRIME

Felicitări echipei de organizare și mulțumesc PRIME Iași! Zâmbesc pentru că mi-a plăcut la Aniversarea PRIME Iași de sâmbătă, în B Society Club și pentru că am luat în primire încă o serie de amintiri și cuvinte frumoase. Iubesc board V și îi urez baftă! Numa’ sus, dragilor!

Să nu mă întrebați când și cum au trecut anii de facultate. Experiența de student mi se rezumă tare frumos atunci când vorbesc despre PRIME Iași. Manuela Enache era o studentă în anul I de facultate la Comunicare și Relații Publice. O prezentare în MK de către un board energic și albastru mi-a deschis drumul într-un domeniu de care sper să nu mă rup niciodată. După un chestionar completat sub bunăvoința unui wireless în parcul Copou și o serie de interviuri care mai de care mai buclucașe, mi-am petrecut cele mai frumoase nopți albe de lucru în proiecte și am dat peste cele mai faine prietenii pentru care voi mulțumi ori de câte ori am ocazia PRIME-ului. Fie că se lucrează sau se cântă Narcotic (Liquido), în PRIME Iași se poartă ochelari pentru a vedea lumea în albastru, se mănâncă salată de fructe la cină, se adună bucurii de la Secret Friend sau mai bine spus, o organizație se transformă într-o mare familie din care poți să fii mândru că faci parte.

Cum au fost încununați 5 ani albaștri? Cum nu se poate altfel decât cu voie bună! Eu am „furat” din PRIME Iași cam 2 ani și ceva de zile în care am muncit frumos. Am strâns lângă mine oameni dragi, am pus cap la cap strategii și ne-am bucurat de rezultate împreună.  I-am serbat sâmbătă, pentru data de 14 decembrie, când mi-a făcut nespus de mare plăcere să intru, alături de ceilalți, într-un alt timp, foarte bine corelat cu amintirile, și anume cu cel al stilului Retro. De la mesaje care stau acum pe perete și în suflet, la cadouri de la Secret Friend, de la salată de fructe la tort și șampanie, 5 ani au fost dansați în ritm de ABBA și au adus zâmbete tuturor membrilor, de la Alumni la cei aspiranți. Fie că am stat la fotografii, am suflat în ventilator și ne-am amintit de vremea casetelor și discurilor de vinil, ne-am prins de o seară în care am prins o horă de suflete doar să putem mulțumi organizației așa cum trebuie.

Mi-au lipit poze prin sală, m-au îmbrăcat în ritmul preferat de la ACDC (Thunderstruck) și m-au legat, voluntar, încă o dată de ei. De 4 zile mi se spune Alumna, doar pentru că mi-a fost drag să fac parte din chestia asta tare faină, PRIME Iași. Ei îmi demonstrează că am făcut multe și că le sunt la rândul meu aproape de suflet, ba mai mult, eu îi am la fel de aproape de inimă și le voi fi aproape ori de câte ori voi avea ocazia. Dar n-oi  fi eu singura purtând onoarea asta, în moment de 5 ani de reușite PRIME-iste. Alături de mine au plâns, de bucurie, și alți 8 membri dragi. Eu am văzut o Diana Ciobanu bucuroasă, venită de pe meleagurile bucureștene îmbrățisând orice petic PRIME-ist, o Diana Căciuleanu încă o dată îndrăgostită de oameni și fericită de amintirile adunate, un Cosmin Brînză care abia așteaptă să ajute din nou proiecte și mândru de ceea ce vede în realizările organizației; de asemenea, mai era și o Otilia Serdenciuc emoționată, cu inima deschisă viitorului PRIME-ist și împăcată cu propria experiență. Tot acolo mi-a surâs Ioana Prună susținătoare și mare fan al organizației noastre, mereu gata să ajute, tot un zâmbet am luat și de la Anca Gîlcă punând deoparte lacrimile de bucurie și fericirea văzând că PRIME Iași crește frumos. Dincolo de o videoconferință s-a prins de suflet emoția Ameliei Gheorghiță, acum în Polonia, pentru care fiecare dintre noi a mai strâns din pleoape încercând să stăvilească fericirea. O parte frumoasă a fost Andrei Ignia pentru că va fi tot mai aproape de organizație zâmbind pentru anii ce vor urma. Ei vă pot spune cum s-a simțit pulsul:

Concluzie: cel mai important lucru e ceea ce avem în suflet. Ceea ce am adunat până acum și ne face mai buni, ne face oameni. 🙂

Diana Ciobanu

Oameni frumoși din toate generațiile, SALATĂ DE FRUCTE, secret friend chiar și pentru cei care se așteptau cel mai puțin, mesaje de peste mări și țări de la oameni dragi și toate acestea îmbracate în albastru. Deja privesc  înapoi cu dor și recunoștință :).

Otilia Serdenciuc

5 ani de când Ioana Nicușan și ceilalți membri fondatori s-au hotărât că Iașul este pregătit pentru o organizație care să transforme simpli studenți în adevărați oameni profesioniști în domeniul Comunicării și Relațiilor Publice. Iar după 5 ani de PRIME Iași pot spune că au reușit și acest lucru îl pot confirma mulți alumni PRIME Iași și nu numai.  Dar mai sunt multe generații de membri PRIME Iași care vor ajunge oameni MARI, pentru că această organizație este abia la început.

Iar eu mă simt mândră și recunoscătoare deoarece această organizație minunată consideră că eu merit să fiu Alumni PRIME Iași. Mulțumesc pentru această onoare și promit că voi onora acest titlu și voi fi alaturi de voi ori de câte ori veți avea nevoie de mine.

Ioana Prună

În fiecare an, membrii PRIME Iași uită pentru o zi de proiecte, deadline-uri, sponsorizări, parteneriate și sărbătoresc succesul și lucrurile învățate  în cursul unui an! Eu am avut ocazia să sărbătoresc sâmbătă aproape patru ani de învățăminte în PRIME și sper că peste tot atâția ani să spun că am reușit să dau voluntarilor albaștri cel puțin jumătate din câte am primit eu. Să fiu numită „Alumna” înseamnă pentru mine foarte mult și mă bucur că voi putea gusta din bucuriile albastre în continuare!

Anca Gîlcă

Articol semnat: Manuela Enache (sau Manu)

