Infomeet team ADventure

Sâmbătă, 28 octombrie, la Centrul Cultural Francez, a avut loc Infomeet-ul team ADventure, festivalul care atrage privirile a sute de studenți ieșeni! Cei mai pasionați de comunicare, relații publice sau marketing s-au înscris și au primit deja briefurile de la firmele partenere: Fabrica de ambalaje EXONIA, agenția Icar Tours și Grupul Educativa.

 

Întâlnirea a început cu prezentarea realizată de domnul Tiberiu Stoian de la Fabrica de ambalaje EXONIA, care a transmis studenților informații „calde”, utile, atât de captivante, încât s-a mai rămas la discuții și după încheierea primei secțiuni. Sperăm că v-a plăcut să aflați despre Țara Ambalajelor, punga pentru pizza, sacoșa imprimată cu naveta de bere și ambalajele de pe covorul roșu!

 

În a doua secțiune, Anca Gîlcă a purtat o discuție interactivă cu echipele aflate în concurs, în calitate de reprezentant al Grupului Educativa. Ce oportunități de studiu în străinătate avem? Cum pot fi studenții îndrumați către un consilier Edmundo? Provocarea lansată de Anca este să aflați detaliile din broșurile și formularele Edmundo și să realizați o campanie de publicitate care i-ar încuraja pe tineri să studieze în străinătate!

 

În ultima parte a Infomeet-ului am primit informații despre Icar Tours de la Andreea Marc, ce a subliniat două cuvinte-cheie: „creativitate” și „neconvențional”. Repoziționarea agenției pe piața biletelor de avion poate fi realizată printr-o strategie de marketing, însă echipele au fost invitate să propună campanii creative!

 

Echipa PRIME Iași felicită echipele participante pentru că au fost prezente în formație completă la Info-meet și au fost active! 🙂

 

Anunțuri