team ADventure – proiect susținut de Borțun•Olteanu

Festivalul Concurs de Strategie Publicitară și Relații Publice team ADventure are parte anul acesta de susținerea celor de la BORȚUN•OLTEANU, una dintre cel mai bine poziționate agenții de publicitate din România. BORȚUN•OLTEANU a luat ființă sub această denumire în mai 2010 și a devenit agenție independentă, după transformarea diviziei de PR a Millenium Communications. Compania poartă numele celor doi parteneri: Andrei Borțun, acționar unic Millenium Communications și Bogdan Theodor Olteanu, ex-Head of PR, Millenium Communications.

BORȚUN•OLTEANU are în momentul de față 18 angajați și un portofoliu de clienți ce cuprinde Mercedez-Benz, Samsung, buybooks.ro, Delaco, Head&Shoulders, EuroMiniStorage, ECCO și a apărut pe piață în condițiile în care în România PR-ul era în continuă dezvoltare.

Deși are doar un anișor de viață, agenția de publicitate BORȚUN•OLTEANU are o cifră de afaceri de 700.000 EUR, iar de la lansare a reușit  să câștige încă cinci clienți noi.

Le-a fost greu, le-a fost ușor să se mențină și să crească, nu mai contează acum. Important este că sunt printre cei mai buni în domeniu și atunci când au ocazia, sprijină studenții în încercările lor mărețe de a schimba ceva.

Anul acesta, team ADventure este un proiect susținut de BORȚUN•OLTEANU!

Anunțuri