Experiența PRIME Iași continuă…Teambuilding!


În weekendul care tocmai a trecut, echipa PRIME Iași a organizat o sesiune de teambuilding la  INPICO (tărâm minunat unde s-au întâlnit INdieni, PIrați și COloniști), prilej extraordinar pentru a consolida echipa, pentru a recanaliza energia membrilor, dar și pentru a ne destinde cum știm mai frumos: lucrând in echipa, colaborând și întărind legăturile dintre membri. Cu această ocazie, fiecare a trăit clipe memorabile, spre care privesc în urmă cu nostalgie.

Încă nu pot să îmi revin din starea de vis din ținutul INPICO, gândul tot zboară spre frumoasa Bucovina, iar degetele tastează singure. Mulțumesc, oameni dragi, pentru niște zile minunate! Am descoperit sau redescoperit (după caz) niște oameni frumoși, în toate sensurile posibile” – Otilia Serdenciuc

“Îmi desfac bagajul și încet, încet, îmi amintesc de 4 zile pline de distracție, supărări, împăcări, workshopuri care nu aș fi vrut să se sfârșească. Nu oi mai fi participat eu la un alt teambuilding, însă ăsta a fost CEL MAI TARE!!! Felicitări echipei de proiect și coordonatorului ei!  Sincer, cred că putem să ne întâlnim la sedințele generale și cele de departament, să muncim, să creăm, știind că am format legături, că am cunoscut oameni frumoși și că totul este bine.” – Alexandra Alexandru

”După o noapte în care am dormit buştean şi am tot visat INPICO în chip şi fel, m-am trezit că vreau înapoi. Timpul s-a scurs cam repede, iar revenirea în Iaşi mă face să mă simt mai străină oraşului.” –  Diana Ciobanu

Vreau să vă mulțumesc și eu pentru acest teambuilding memorabil și extrem de motivant. Fiecare din voi mi s-a lipit de inimă și cred că așa o să rămână de acum încolo.” – Lavinia Livanu

“Dragi PRIME-iști, au fost 4 zile de neuitat!!!! Felicitări și din partea mea echipei de proiect. Ați fost extraordinari! Mă bucur că am avut ocazia să interacționez cu fiecare dintre voi și să ne simțim suuuper! Sper că această experiența să ne fie de folos pe parcursul viitoarelor proiecte” – Iana Anghel

 

PRIME Iași a făcut cam de toate în ultima vreme: a urat bun-venit celor două noi membre (Livia Rusu și Simona Buiciuc), a trecut printr-un weekend de training pe tema ”Planificare strategică”, în alt weekend s-a teambuild-uit și a participat la RIUF. Dar, după cum anunța și titlul, experiența continuă…Se anunță o perioadă cu proiecte frumoase! Stay tuned!

